„M jak miłość” i „Wiadomości” najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP
W majowym cenniku reklamowym TVP część spotów jest nawet kilkadziesiąt procent tańsza niż rok wcześniej. Najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” oraz przy głównym wydaniu „Wiadomości”.
Emisja spotów przy głównym wydaniu „Wiadomości” w TVP1 kosztować będzie w dni powszednie od 12,1 do 25,8 tys. zł (cena netto za emisję 30-sekundowego spotu). Najdroższe będą reklamy przy niedzielnym wydaniu tego serwisu - reklamodawcy zapłacą maksymalnie 54,1 tys. zł ( w ub.r. było to 87,9 tys. zł).
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 52 tys. zł (przy emisji w niedzielę) oraz od 30,5 do 36,5 tys. zł (dni powszednie). Z kolei za emisję spotu przy prognozie pogody marketerzy zapłacą maksymalnie 49 tys. zł.
Spośród seriali nadawanych w TVP1 najdroższe jest „Ranczo” - reklamy przy tej produkcji kosztują od 33,5 do 47,8 tys. zł (wobec 75,2 tys. zł w roku ubiegłym). Cena spotu przy „Ojcu Mateuszu” wynosi 23,2 tys. zł, a przy „Strażakach” - 22,6 tys. zł. Reklamy emitowane przy serialu „Klan” kosztują z kolei od 10 do 17,2 tys. zł.
W maju TVP1 pokaże dwa półfinałowe mecze Ligi Mistrzów, finał Ligi Europy oraz konkurs Eurowizji. Jednak reklamy przy transmisjach tych wydarzeń nie należą do najdroższych.
Za spot przy jednym z półfinałów Ligi Mistrzów (6 i 13 maja br.) reklamodawcy zapłacą od 22,7 do 36,8 tys. zł, a przy finale Ligi Europy (27 maja) - od 19,3 do 31,3 tys. zł. Z kolei reklamy przy transmisji finału Eurowizji 23 maja kosztują od 22,6 do 24,9 tys. zł.
10 maja TVP1 wieczorem wyemituje „Wieczór wyborczy” po zakończeniu głosowania w wyborach prezydenckich. Za reklamy przy programie trzeba będzie zapłacić od 18,2 do 26 tys. zł.
W TVP2 jak zwykle najdroższe są reklamy przy serialu „M jak miłość” - ich ceny wynoszą od 51,5 do 66,1 tys. zł (przed rokiem było to od 80,1 do 89,5 tys. zł). Emisja spotu przy „Barwach szczęścia” to wydatek rzędu od 22,4 do 49,9 tys. zł (wobec 70,4 tys. zł rok temu), a przy „Na dobre i na złe” - maksymalnie 41,2 tys. zł (w ub.r. 68,1 tys. zł). Spot przy pokazywanym w piątki „O mnie się nie martw” kosztuje maksymalnie 20,1 tys. zł, a przy nadawanej tuż po tym serialu „Rodzinka.pl” - 28,6 tys. zł.
Za reklamę przy publicystycznym programie „Tomasz Lis na żywo” reklamodawcy zapłacą 35,1 tys. zł (rok temu 48,9 tys. zł), a przy „Magazyn Ekspresu Reporterów” - 35,1 tys. zł (wobec 55,5 tys. zł przed rokiem).
Biuro reklamy Telewizji Polskiej sprzedaż czasu antenowego na maj rozpoczyna dzisiaj o godz. 10. Zamówienia na pakiety KZP będzie przyjmować do jutra.
Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Wiadomości” najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP