Vision Express w urodzinowej promocji dodaje 100 zł rabatu do oferty „Ile lat, tyle zniżki” (wideo)
Sieć salonów optycznych Vision Express zaczęła nową akcję marketingową z okazji 20-lecia działania w Polsce. Tym razem do oferty „Ile lat, tyle zniżki”, znanej z poprzednich promocji, dodaje 100 zł rabatu. Wspierają to reklamy przygotowane przez San Markos i Starlink.
Promocja „Ile lat, tyle zniżki” z dodatkowym 100-złotowym rabatem obowiązuje przy zakupie okularów korekcyjnych jednoogniskowych za minimum 350 zł lub okularów progresywnych za co najmniej 750 zł. W tym drugim przypadku wartość zniżki jest podwajana.
Promocja potrwa do odwołania lub wyczerpania zapasów.
To kolejna odsłona komunikacji marketingowej związanej z 20-leciem obecności Vision Express w Polsce. Na początku br. emitowane były spoty pod hasłem „Stoi za nami 20 lat doświadczenia”, wyreżyserowane przez Wojciecha Smarzowskiego. Bohaterem wszystkich reklam jest pomagający klientom ekspert firmy.
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie oraz BTL-u.
Kreacją reklam zajęła się agencja San Markos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: Vision Express w urodzinowej promocji dodaje 100 zł rabatu do oferty „Ile lat, tyle zniżki” (wideo)