SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Value Media wypromuje marki Hochland i Almette

Dom mediowy Value Media (Group One) wygrał przetarg na obsługę full service marek Hochland i Almette (Hochland Polska).

Umowa ma charakter długofalowy - obejmuje strategiczne planowanie i zakup mediów.

- Zaproponowana przez Value Media strategia najlepiej adresuje wyzwania i cele postawione markom Hochland i Almette oraz co równie ważne jest optymalna kosztowo. Poza tym agencja przekonała nas swoim innowacyjnym podejściem do komunikacji mediowej i umiejętnością szybkiej i skutecznej adaptacji nowych trendów do prowadzonych kampanii. Właśnie takiego partnera szukaliśmy - komentuje Rafał Masiak, dyrektor marketingu Hochland Polska.


 

Dołącz do dyskusji: Value Media wypromuje marki Hochland i Almette

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oj
Notka klecona na kolanie?
odpowiedź