SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

Aktywni użytkownicy serwisu społecznościowego Twitter kupująśrednio o 77 procent więcej cyfrowej muzyki w porównaniu z osobami,które z niego nie korzystają.

Co więcej, 12 procent osób, które w ciągu ostatnich trzechmiesięcy kupiły muzykę, korzystały również z Twittera, w porównaniuz 8 procentami ogółu internautów - wynika z najnowszego badaniaprzeprowadzonego przez firmę NPD Group.

"Aktywni użytkownicy Twittera są na podstawie swojej historiikupowania muzyki po prostu bardziej wartościowi dla wytwórninagraniowych i sprzedawców niż osoby, które nie korzystają zserwisu" - stwierdził Russ Crupnick, analityk NPD.

Badanie pokazało, że w ostatnich trzech miesiącach za płytę CD zmuzyką zapłaciło 33 procent, a za muzykę cyfrową 34 procentużytkowników Twittera. W przypadku ogółu internautów wskaźniki tewyniosły odpowiednio 23 i 16 procent.

1/3 użytkowników Twittera słuchała muzyki również w serwisiespołecznościowym, 41 procent poprzez radio internetowe, a 39procent oglądało w sieci muzyczne klipy wideo.

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy Twittera kupują więcej muzyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl