UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy
Firma kurierska UPS rozpoczęła przegląd swojego globalnego budżetureklamowego.
Przegląd ten obejmuje globalną reklamę, zakup mediów,relationsip marketing oraz usługi cyfrowe.
Do przetargu, który nadzoruje londyńska firma konsultacyjna AARGroup, zaproszona została The Martin Agency (należąca doInterpublic Group), która obecnie obsługuje UPS na rynkuamerykańskim. Nie wezmą w nim natomiast udziału również będącewłasnością IPC firmy McCann Erickson, Universal McCann i MRM.
Wartość globalnego budżetu reklamowego UPS szacuje się na 150 do200 milionów dolarów. W samych Stanach Zjednoczonych firma wydała wminionym roku na reklamę około 100 milionów dolarów - o 30 milionówdolarów mniej niż w roku 2007.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: UPS ogłasza przetarg na globalny budżet reklamowy