UPC Polska otwiera wszystkie swoje punkty sprzedaży. „Z zachowaniem norm bezpieczeństwa”
Niemal po dwóch miesiącach od ich zamknięcia UPC Polska otwiera ponownie wszystkie swoje salony sprzedaży. - Jednocześnie dostosowuje funkcjonowanie do obecnych wymagań dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa, by zapewnić pełną ochronę pracownikom oraz klientom - zapewnia rzecznik prasowy firmy Michał Fura.
W połowie marca - wraz z ogłoszeniem przez polski rząd informacji o wprowadzeniu ograniczeń związanych z COVID-19 - UPC Polska zdecydowało o zamknięciu salonów sprzedaży w całej Polsce, pozostawiając otwarte tylko cztery salony w największych polskich miastach. W poniedziałek 11 maja operator ogłosił, że klienci mogą ponownie odwiedzać punkty - zarówno te zlokalizowane w centrach handlowych, jak i poza nimi. Wciąż zamknięte są wyspy sprzedażowe.
Wszystkie salony UPC zostały odpowiednio przygotowane, by zagwarantować bezpieczeństwo zarówno pracownikom, jak i odwiedzającym je klientom. Klienci mogą obecnie odwiedzać następujące je w centrach handlowych w Bytomiu (ul. Strzelców Bytomskich 96, CH M1), Dąbrowie Górniczej (ul. Jana III Sobieskiego 6, CH Pogoria), Sosnowcu (ul. Sienkiewicza 2, CH Plaza), Zabrzu (ul. Szkubacza 1, Centrum Handlowe M1), Rudzie Śląskiej (ul. 3 Maja 10, Centrum Handlowe Plaza), Krakowie (ul. Medweckiego 2, Centrum Handlowe Czyżyny oraz Al. Pokoju 67, Centrum Handlowe M1), Lublinie (al. Spółdzielczości Pracy 32, Galeria Olimp), Gdańsku (ul. Obrońców Wybrzeża 1, Galeria Przymorze, ul. Kilińskiego 4 CH Metropolia oraz Targ Sienny 7, Centrum Hadlowe Forum), w Bydgoszczy (ul. Wojska Polskiego 1, CH Zielone Arkady) oraz w Warszawie (ul. Ciszewskiego 15, Centrum Handlowe KEN Center oraz ul. Zgrupowania AK "Kampinos" 15 CH Młociny).
Otwarte zostały też salony działające poza centrami, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Lublinie, Częstochowie, Krakowie, Bydgoszczy i Kołobrzegu. Ich pełna lista wraz z godzinami otwarcia znajduje się na stronie internetowej UPC.
UPC Polska w pierwszym kwartale br. zwiększyło bazę klientów o 6,2 tys. do 1,49 mln, a liczba cyfrowych subskrypcji wzrosła o 17 tys. (do 3.185 mln). W ujęciu rok do roku liczba klientów operatora wzrosła o 31,8 tys., a wszystkich usług - o 100 tys.
Dołącz do dyskusji: UPC Polska otwiera wszystkie swoje punkty sprzedaży. „Z zachowaniem norm bezpieczeństwa”