UM zamknął 60 biur w 40 krajach z powodu Impact Day
W czwartek sieć domów mediowych UM (należą do IPG Mediabrands) zamknęła swoje wszystkie biura w 40 krajach na świecie, również w Polsce. W ramach akcji Impact Day pracownicy agencji zajmowali się w tym dniu szeroko pojętym wolontariatem.
Akcja jest częścią projektu Better World (do stycznia br. funkcjonującego pod nazwą Moments Matter) prowadzonej przez IPG Mediabrands. Projekt ten dotyczy szeroko pojętego wolontariatu - pomocy społecznej, jaką pracownicy IPG realizują w lokalnych społecznościach.
W tym roku w akcji uczestniczą biura agencji m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Chinach, Australii, Kanadzie, Austrii, Ekwadorze, Indiach, Włoszech, Malezji, Meksyku, Hiszpanii oraz w Polsce.
W czwartek pracownicy agencji nie wykonywali pracy, którą zajmują się na co dzień. Nacisk położony był na realizację takich przedsięwzięć, jak np. pomoc osobom starszym, sprzątanie ulic, parków, spędzanie czasu z seniorami w domach spokojnej starości itp.
- Impact Day, nasz narodowy dzień pracy dla społeczności, w których żyjemy i działamy, rozpoczął się w naszych amerykańskich biurach w 2016 roku. Teraz ta akcja została rozszerzona na inne rynki. Opieka i społeczność są podstawą wartości naszej firmy i z radością ogłaszam, że dziś nasze biura na całym świecie zamknęły drzwi, aby wziąć udział w tym ważnym dniu. Jestem dumny widząc, że pracownicy UM na całym świecie współpracują ze sobą, aby zbudować lepszy świat - mówi Lynn Lewis, globalny dyrektor ds. marketingu w UM.
Dołącz do dyskusji: UM zamknął 60 biur w 40 krajach z powodu Impact Day