Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"
Ruszyła kampania reklamowa napoju H2Owoc marki Tymbark (Maspex).
Benefity produktu przedstawione są w nowej kampanii marki w prosty i optymistyczny sposób. Ścieżkę dźwiękową spotu Tymbark stanowi fragment charakterystycznej piosenki - utworu Mr Sandman. H2Owoc od Tymbarku to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów, bez barwników i syropu glukozowo-fruktozowego. Jego skład to połączenie wody i soku.
Spot można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych, na VOD oraz YouTube. Kampanii towarzyszą także działania digitalowe w social mediach (Facebook, Instagram, Tik-Tok) oraz materiały promocyjne w przestrzeniach sklepowych.
Do wzajemnego śpiewania Tymbark zachęca, emitując reklamy również w formacie audio – w radiu i aplikacji Spotify.
Kreację przygotowała agencja Brainbox Kraków, obsługą mediową zajmuje się Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"
Ciekawe czy podatek cukrowy obowiazuje tez syrop glukozowo-fruktozowy?