SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"

Ruszyła kampania reklamowa napoju H2Owoc marki Tymbark (Maspex).

Benefity produktu przedstawione są w nowej kampanii marki w prosty i optymistyczny sposób. Ścieżkę dźwiękową spotu Tymbark stanowi fragment charakterystycznej piosenki - utworu Mr Sandman. H2Owoc od Tymbarku to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów, bez barwników i syropu glukozowo-fruktozowego. Jego skład to połączenie wody i soku.

Spot można obejrzeć w telewizyjnych blokach reklamowych, na VOD oraz YouTube. Kampanii towarzyszą także działania digitalowe w social mediach (Facebook, Instagram, Tik-Tok) oraz materiały promocyjne w przestrzeniach sklepowych.

Do wzajemnego śpiewania Tymbark zachęca, emitując reklamy również w formacie audio – w radiu i aplikacji Spotify.

Kreację przygotowała agencja Brainbox Kraków, obsługą mediową zajmuje się Starcom.

Dołącz do dyskusji: Tymbark promuje napój H2Owoc "Bez dodatku cukru. Bez porównania"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zenada
moze zamiast wydawac hajs na reklame tego chlamu postawiliby na naprawde NATURALNY produkt? co z tego ze nie ma cukru czy konserwantów, skoro są SZTUCZNE AROMATY chemiczne, nie wiadomo jak uzyskane i co to w ogóle jest - smakuje to obrzydliwie.
odpowiedź
User
Work (it) Out
DOKŁADNIE! Może bez cukru,ale z syropem glukozowo-fruktozowym,który jest gorszy niż rtęć!
Ciekawe czy podatek cukrowy obowiazuje tez syrop glukozowo-fruktozowy?

moze zamiast wydawac hajs na reklame tego chlamu postawiliby na naprawde NATURALNY produkt? co z tego ze nie ma cukru czy konserwantów, skoro są SZTUCZNE AROMATY chemiczne, nie wiadomo jak uzyskane i co to w ogóle jest - smakuje to obrzydliwie.
odpowiedź