„Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych
W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki”.
Średnia sprzedaż ogółem liderującego „Tygodnika Zamojskiego” (Wydawnictwo Zamojskie) w lipcu br. wyniosła 22 659 egz., po spadku względem lipca 2013 roku o 5,44 proc. - wynika z rankingu, opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Tygodnik Siedlecki - Magazyn” (Wydawnicza Spółdzielnia Pracy Stopka), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 10,73 proc. do poziomu 18 013 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Tygodnik Podhalański” (Zakopiańskie Towarzystwo Gospodarcze), który rok wcześniej był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w analizowanym okresie wyniosła 15 165 egz., po spadku o 3,07 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski” (Magraf), który awansował z miejsca 29. na 27. Jego średni wynik zwiększył się o 7,87 proc. i w ostateczności wyniósł 2 578 egz.
Z kolei najwięcej stracił „Tygodnik Ostrołęcki” (Media Regionalne) - było to 20,39 proc. do poziomu 11 272 egz. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca czwartego na piąte.
ZKDP |
lipiec |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tygodnik Zamojski |
30 000 |
22 659 |
22 659 |
30 999 |
23 962 |
23 962 |
Tygodnik Siedlecki - Magazyn |
25 250 |
18 013 |
18 013 |
28 000 |
20 178 |
20 178 |
Tygodnik Podhalański |
23 995 |
15 286 |
15 165 |
24 200 |
15 753 |
15 645 |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny |
19 500 |
12 593 |
12 593 |
19 000 |
13 312 |
13 312 |
Tygodnik Ostrołęcki |
14 708 |
11 337 |
11 272 |
17 998 |
14 552 |
14 159 |
Tygodnik Ciechanowski |
17 046 |
11 075 |
11 075 |
17 162 |
12 375 |
12 375 |
Życie Podkarpackie |
15 000 |
9 207 |
9 207 |
17 500 |
10 318 |
10 318 |
Obserwator Lokalny |
10 000 |
8 570 |
8 570 |
10 200 |
8 504 |
8 504 |
Nowy Łowiczanin |
9 248 |
7 999 |
7 999 |
9 755 |
8 783 |
8 783 |
Przełom - Tygodnik Ziemi Chrzanowskiej |
12 000 |
7 990 |
7 990 |
12 800 |
9 102 |
9 102 |
Wiadomości Wrzesińskie |
8 900 |
7 407 |
7 407 |
8 900 |
7 774 |
7 774 |
Czas Chojnic |
7 480 |
6 713 |
6 713 |
7 325 |
6 524 |
6 524 |
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie |
8 070 |
6 344 |
6 344 |
8 725 |
7 221 |
7 221 |
Gwarek |
10 324 |
6 172 |
6 172 |
10 608 |
6 343 |
6 343 |
Życie Bytomskie |
13 000 |
6 128 |
6 128 |
13 000 |
6 918 |
6 918 |
Strzelec Opolski |
6 863 |
5 778 |
5 775 |
6 501 |
5 706 |
5 705 |
Tygodnik Tucholski |
6 750 |
5 769 |
5 769 |
6 750 |
5 848 |
5 848 |
Pałuki |
6 303 |
5 321 |
5 321 |
6 611 |
5 670 |
5 670 |
Korso |
7 360 |
5 294 |
5 294 |
8 200 |
5 952 |
5 952 |
Pałuki i Ziemia Mogileńska |
5 314 |
4 401 |
4 401 |
5 406 |
4 713 |
4 713 |
Tygodnik Płocki |
7 560 |
4 315 |
4 315 |
7 600 |
4 801 |
4 801 |
Kulisy Powiatu - Kluczbork - Olesno |
5 550 |
3 224 |
3 224 |
5 550 |
3 517 |
3 517 |
Kurier Internetowy |
4 300 |
3 169 |
3 169 |
4 300 |
3 268 |
3 268 |
Korso Kolbuszowskie |
4 000 |
3 007 |
3 007 |
4 320 |
3 141 |
3 141 |
Głos Wągrowiecki |
4 060 |
2 698 |
2 688 |
4 510 |
2 899 |
2 889 |
Tygodnik Prudnicki |
3 500 |
2 605 |
2 605 |
3 600 |
2 779 |
2 779 |
Tygodnik Człuchowski |
3 130 |
2 578 |
2 578 |
3 000 |
2 390 |
2 390 |
Co Tydzień (Jaworzno) |
4 000 |
2 336 |
2 333 |
4 000 |
2 731 |
2 713 |
Tygodnik Gazeta Gryfińska |
3 100 |
2 145 |
2 145 |
3 100 |
2 465 |
2 465 |
Wieści z Głowna i Strykowa |
2 428 |
2 115 |
2 115 |
2 583 |
2 241 |
2 241 |
Gazeta Słupecka |
3 100 |
2 007 |
2 007 |
3 000 |
2 224 |
2 224 |
Co Tydzień (Mysłowice, Imielin, Chełm Śląski) |
2 000 |
1 040 |
1 040 |
2 000 |
1 125 |
1 125 |
W zestawieniu ujęto tylko te tygodniki lokalne, które zostały zgłoszone do ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Zamojski” liderem sprzedaży tygodników lokalnych