Tygodnik „Do Rzeczy” od piątku w sprzedaży
W piątek 25 stycznia br. ukaże się pierwszy numer tygodnika opinii „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - potwierdził portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Lisicki, redaktor naczelny tytułu.
Pierwszy numer tygodnika pozostanie na rynku przez 10 dni. - Pierwszy numer ukaże się w piątek dlatego, że chcemy dać naszym czytelnikom możliwość spokojnego zapoznania się z numerem przez weekend, na spokojną lekturę i jej analizę, na refleksję – mówi Paweł Lisicki. Kolejne wydania ukazywać się będą co poniedziałek, co oznacza, że numer drugi „Do Rzeczy” trafi do kiosków 4 lutego br.
Paweł Lisicki nie zdradza na razie dokładnej ceny tygodnika. - Będzie ona bardzo porównywalna z ceną tytułów konkurencyjnych - mówi. Zarówno tygodnik „W sieci” jak i „Uważam Rze” kosztują po 3,90 zł.
Natomiast numer zerowy „Do Rzeczy” pojawi się niezależnie od cyklu wydawniczego, bo będzie to wydanie specjalne. - Będzie pokazywać jak tworzone było nasze pismo - mówi Lisicki. Numer ten zostanie rozesłany do wszystkich, którzy zarejestrują się na stronie www.dorzeczy.pl.
>>> „W sieci”: będziemy się bronić przed konkurentem, Lisicki: to pewna nerwowość
„Tygodnik Do Rzeczy” będzie mieć charakter konserwatywno-liberalny. W zespole pisma znaleźli się głównie byli publicyści i dziennikarze „Uważam Rze” jak Rafał Ziemkiewicz, Bronisław Wildstein, Waldemar Łysiak, Piotr Semka, Cezary Gmyz, Piotr Gociek, Piotr Gursztyn, Igor Zalewski, Piotr Gontarczyk, Sławomir Cenckiewicz, Bogdan Musiał, Marek Magierowski, Joanna Bojańczyk czy Eryk Mistewicz. Dla tytułu pisać będą też byli dziennikarze „Rzeczpospolitej” - m.in. Wojciech Wybranowski, Jarosław Stróżyk, Kamila Baranowska czy jej były naczelny Tomasz Wróblewski, a także blogerka Kataryna czy Paweł Kukiz.
Lisicki podkreśla, że „Do Rzeczy” chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. - Głosem, który ma wpływ na opinię publiczną, który się słyszy i bierze pod uwagę. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu - wyjaśnia.
Magazyn liczyć będzie 100 stron w formacie 205 x 279 mm. Nakład pierwszego wydania wyniesie 200 tys. egz.
>>> Najlepszy tygodniki opinii: „Newsweek” wyżej od „Uważam Rze”, „GP” przed „Wprost”
Debiutowi pisma „Do Rzeczy” będzie towarzyszyła będzie kampania promocyjna w telewizji, radiu, internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Nano Marketing, będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG.
Dołącz do dyskusji: Tygodnik „Do Rzeczy” od piątku w sprzedaży