God-is Rivera jako global director of culture & community w Twitterze
Twitter powołał God-is Rivera na nowo utworzone stanowisko global director culture & community. Wcześniej pracowała w VMLY&R jako director of inclusion & cultural resonance.
W Twitterze God-is Rivera będzie raportować do Noli Weinstein, która pełni w firmie rolę global head of culture, engagement & experiential.
God-is Rivera na nowym stanowisku w Twitterze będzie odpowiadać za koordynowanie tego, czy kampanie na tej platformie skierowane do konsumentów są spójne, czy uwzględniają i odzwierciedlają społeczności, którym służą. Ma też odpowiadać za relacje z liderami społeczności, partnerami, influencerami, twórcami i markami.
Rivera, która pracowała w połączonych niedawno agencja VMLY&R od 2016 roku została przedstawiona pracownikom Twittera już w lipcu br. Podczas dorocznego ich spotkania #OneTeam zaprezentowała siłę #BlackTwitter.
God-is Rivera formalnie pracę w Twitterze rozpocznie 12 listopada br.
W trzecim kwartale br. Twitter zanotował wzrost wpływów o 29 proc. do 758 mln dolarów oraz 163 mln dolarów zysku netto (wobec 78 mln dolarów zysku netto rok wcześniej). Portal miał 326 mln użytkowników aktywnych w skali miesiąca, po spadku o 9 mln.
Dołącz do dyskusji: God-is Rivera jako global director of culture & community w Twitterze