TVP2 zyskała dzięki majówce, liderem Polsat. Seriale TVP nie dają szans konkurencji
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 27 kwietnia do 3 maja 2015 roku zmniejszył się o 1 pkt. proc. do 12,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 11,88 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,48 proc., po spadku o 0,87 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,99 proc.; do góry o 1,15 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,31 proc.; + 0,44 pkt. proc.), TTV (1,32 proc.; + 0,01 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,27 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat News (1,03 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,94 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polo TV (0,91 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
20.04 - 26.04.2015 r. |
27.04 - 03.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
798 945 |
13,14% |
777 547 |
12,14% |
2 |
TVP1 |
747 888 |
12,30% |
760 793 |
11,88% |
3 |
TVN |
690 123 |
11,35% |
670 870 |
10,48% |
4 |
TVP2 |
537 913 |
8,84% |
639 591 |
9,99% |
5 |
TVN7 |
210 646 |
3,46% |
223 128 |
3,48% |
6 |
TVP INFO |
174 589 |
2,87% |
212 151 |
3,31% |
7 |
TV4 |
205 226 |
3,37% |
202 561 |
3,16% |
8 |
TV PULS |
177 030 |
2,91% |
191 148 |
2,99% |
9 |
TVN24 |
171 960 |
2,83% |
181 842 |
2,84% |
10 |
Polsat2 |
88 529 |
1,46% |
89 633 |
1,40% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
79 408 |
1,31% |
84 302 |
1,32% |
12 |
Puls 2 |
88 951 |
1,46% |
81 755 |
1,28% |
13 |
TVP Seriale |
79 417 |
1,31% |
81 524 |
1,27% |
14 |
TVP Rozrywka |
64 030 |
1,05% |
81 204 |
1,27% |
15 |
TV6 |
68 820 |
1,13% |
72 353 |
1,13% |
16 |
Polsat News |
57 303 |
0,94% |
65 683 |
1,03% |
17 |
TVP Regionalna |
59 491 |
0,98% |
61 370 |
0,96% |
18 |
Stopklatka |
50 376 |
0,83% |
60 409 |
0,94% |
19 |
Polo TV |
50 767 |
0,83% |
58 458 |
0,91% |
20 |
Nickelodeon |
48 500 |
0,80% |
51 137 |
0,80% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera również uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 1,16 pkt. proc. do 13,51 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 1 pkt. proc. do 12,05 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Dwójki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 1,03 proc., wyniósł 8,76 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (jednak do góry o 0,10 pkt. proc. do 8,25 proc.).
Wszyscy 16-49 |
20.04 - 26.04.2015 r. |
27.04 - 03.05.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
354 502 |
14,67% |
337 480 |
13,51% |
2 |
TVN |
315 451 |
13,05% |
301 111 |
12,05% |
3 |
TVP2 |
186 714 |
7,73% |
218 739 |
8,76% |
4 |
TVP1 |
197 066 |
8,15% |
206 020 |
8,25% |
5 |
TVN7 |
84 522 |
3,50% |
94 459 |
3,78% |
6 |
TV PULS |
91 951 |
3,80% |
88 823 |
3,56% |
7 |
TV4 |
92 467 |
3,83% |
87 743 |
3,51% |
8 |
TVN24 |
60 095 |
2,49% |
57 204 |
2,29% |
9 |
Polo TV |
34 088 |
1,41% |
39 822 |
1,59% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
36 131 |
1,50% |
39 045 |
1,56% |
11 |
Puls 2 |
40 332 |
1,67% |
38 123 |
1,53% |
12 |
TVP INFO |
27 153 |
1,12% |
35 275 |
1,41% |
13 |
TVP Seriale |
36 885 |
1,53% |
34 261 |
1,37% |
14 |
TV6 |
32 968 |
1,36% |
33 925 |
1,36% |
15 |
Polsat2 |
35 275 |
1,46% |
33 825 |
1,35% |
16 |
Stopklatka |
21 533 |
0,89% |
26 667 |
1,07% |
17 |
TVP Rozrywka |
22 329 |
0,92% |
26 610 |
1,07% |
18 |
TVN Style |
23 665 |
0,98% |
23 813 |
0,95% |
19 |
Eska TV |
24 058 |
1,00% |
21 554 |
0,86% |
20 |
ATM Rozrywka |
21 619 |
0,89% |
20 955 |
0,84% |
Dołącz do dyskusji: TVP2 zyskała dzięki majówce, liderem Polsat. Seriale TVP nie dają szans konkurencji