SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN24 traci widzów, zyskują kanały dla dzieci

W listopadzie telewizja TVN24 była zdecydowanym liderem stacji tematycznych. Który kanał muzyczny, dla dzieci oraz sportowy widzowie wybierali najchętniej? Zapraszamy do zapoznania się z rankingiem top 30 stacji tematycznych w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.

Liderem kanałów tematycznych w listopadzie 2009 roku była telewizja TVN24 - wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z 2008 rokiem TVN24 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,36 punktu proc. do poziomu 2,68 proc.. Drugi kanał w rankingu - Disney Channel - zyskał 0,09 punktu proc. (0,96 proc.), utrzymując pozycję lidera kanałów dziecięcych (tuż za nim Mini Mini i Disney XD).

Wśród stacji muzycznych widzowie najchętniej wybierali Vivę Polska 0,54 proc. widowni (0,70 proc. w tym samym miesiącu ub.r.). Za nią znalazły 4 fun TV i  MTV.

Liderem w segmencie kanałów sportowych był Polsat Sport, który miał 0,46 proc. udziału w rynku (0,41 proc. przed rokiem), a za nim w zestawieniu znalazł się Eurosport z 0,41 proc. udziału w rynku (0,28 w ub.r.).

Najchętniej oglądanym kanałem filmowym był AXN (spadek z 0,83 proc. do 0,63 proc.). Drugie miejsce należało do kanału Kino Polska, a pierwszą trójkę uzupełniły Hallmark i Ale kino! z wynikiem 0,36 proc..

Liderem na rynku kanałów lifestylowych jest TVN Style przed TVN Turbo (odpowiednio 0,43 proc. i 0,40 proc. udziału w rynku).
 


Wszyscy 4+ (bez gości)
Lp.
XI 2009
XI 2008
1 TVN 24 2,68 TVN 24 3,04
2 Disney Channel 0,96 Disney Channel 0,87
3 Mini Mini 0,89 AXN 0,83
4 Discovery Science 0,76 Mini Mini 0,71
5 AXN 0,63 VIVA Polska 0,70
6 Disney XD 0,58 Discovery 0,60
7 Cartoon Network 0,54 Disney XD 0,59
8 VIVA Polska 0,54 TVN Style 0,51
9 Discovery 0,52 Cartoon Network 0,49
10 Polsat Sport 0,46 Polsat Sport 0,41
11 TVN Style 0,43 Discovery World 0,40
12 Eurosport 0,42 TVN Turbo 0,36
13 Kino Polska 0,42 BBC CBeebies 0,34
14 TVN Turbo 0,40 Comedy Central 0,32
15 Ale Kino 0,36 Eurosport 0,28
16 Hallmark 0,36 Discovery Science 0,27
17 TVP Kultura 0,33 National Geographic Channel 0,27
18 Discovery World 0,32 Ale Kino 0,26
19 Animal Planet 0,30 Superstacja 0,26
20 4fun TV 0,29 MTV Polska 0,24
21 National Geographic Channel 0,29 Animal Planet 0,23
22 BBC CBeebies 0,28 Hallmark 0,23
23 Comedy Central 0,27 TVP Kultura 0,22
24 MTV Polska 0,27 4fun TV 0,22
25 iTV 0,26 Kino Polska 0,22
26 TV Silesia 0,26 Zone Europa 0,21
27 Polsat News 0,25 Polsat News 0,21
28 HBO 0,23 Polsat Cafe 0,18
29 Superstacja 0,23 Zone Reality 0,18
30 Zone Reality 0,23 Discovery Travel & Living 0,17


W grupie 16-49, czyli docelowej dla stacji komercyjnych, pozycję lidera utrzymała telewizja TVN24
mimo mniejszego udziału w rynku. Na drugie miejsce awansował Discovery Science. 


Wszyscy 16-49 (bez gości)
Lp.
XI 2009
XI 2008
1 TVN 24 1,46 TVN 24 1,48
2 Discovery Science 0,97 VIVA Polska 1,20
3 Disney Channel 0,95 AXN 1,18
4 VIVA Polska 0,92 Discovery 0,90
5 Mini Mini 0,88 Disney Channel 0,75
6 AXN 0,72 TVN Style 0,58
7 Discovery 0,67 Mini Mini 0,57
8 TVN Style 0,6 Discovery World 0,53
9 TVN Turbo 0,54 TVN Turbo 0,50
10 Comedy Central 0,53 Cartoon Network 0,47
11 Kino Polska 0,52 Comedy Central 0,47
12 4fun TV 0,49 Disney XD 0,47
13 Cartoon Network 0,47 4fun TV 0,42
14 Disney XD 0,41 BBC CBeebies 0,41
15 TVP Kultura 0,4 Discovery Science 0,41
16 Eurosport 0,4 MTV Polska 0,35
17 Ale Kino 0,39 Polsat Sport 0,35
18 MTV Polska 0,39 AXN Sci-Fi 0,31
19 Polsat Sport 0,38 Ale Kino 0,30
20 Discovery World 0,36 HBO 0,30
21 Canal+ 0,35 National Geographic Channel 0,28
22 Hallmark 0,34 Polsat Cafe 0,28
23 National Geographic Channel 0,34 Hallmark 0,26
24 iTV 0,33 Discovery Travel & Living 0,25
25 HBO 0,32 TVP Kultura 0,24
26 Polsat Cafe 0,32 Zone Reality 0,24
27 Canal+ Film 0,31 Eurosport 0,23
28 Animal Planet 0,29 Kino Polska 0,22
29 BBC CBeebies 0,26 HBO2 0,21
30 AXN Sci-Fi 0,24 Canal+ 0,20


W grupie 16-49 (miasta) zdecydowanym liderem TVN24 przed kanałem dla dzieci Mini Mini.


Wszyscy 16-49 miasta (bez gości)
Lp.
XI 2009
XI 2008
1 TVN 24 2,00 TVN 24 1,87
2 Mini Mini 1,17 VIVA Polska 1,46
3 VIVA Polska 0,98 AXN 1,41
4 Discovery Science 0,84 Discovery 1,23
5 AXN 0,83 Mini Mini 0,86
6 Disney Channel 0,83 Disney Channel 0,77
7 Discovery 0,80 Discovery World 0,75
8 TVN Style 0,73 TVN Style 0,70
9 Comedy Central 0,72 Cartoon Network 0,63
10 Kino Polska 0,70 Comedy Central 0,62
11 TVN Turbo 0,65 Discovery Science 0,57
12 Ale Kino 0,59 TVN Turbo 0,56
13 Cartoon Network 0,59 4fun TV 0,53
14 4fun TV 0,57 Polsat Sport 0,48
15 TVP Kultura 0,55 Ale Kino 0,42
16 Polsat Sport 0,54 BBC CBeebies 0,42
17 MTV Polska 0,52 HBO 0,42
18 Eurosport 0,50 MTV Polska 0,42
19 National Geographic Channel 0,48 Disney XD 0,40
20 iTV 0,47 Hallmark 0,39
21 Discovery World 0,46 National Geographic Channel 0,39
22 Hallmark 0,46 Discovery Travel & Living 0,38
23 Disney XD 0,43 TVP Kultura 0,33
24 HBO 0,40 Polsat Cafe 0,33
25 Animal Planet 0,36 Eurosport 0,31
26 Canal+ 0,35 Kino Polska 0,31
27 AXN Sci-Fi 0,33 HBO2 0,28
28 Polsat Cafe 0,32 Zone Europa 0,25
29 Discovery Travel & Living 0,31 Zone Reality 0,25
30 Nickelodeon 0,29 Canal+ 0,24


 

Dołącz do dyskusji: TVN24 traci widzów, zyskują kanały dla dzieci

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Szekla
Nic dziwnego ze TVN24 chcr ogladac coraz mniej osob. Redaktorzy Rymanowski, Jedrzejowska, Pochanke, Olejnik. Sekielski i Morozow- ski dawno juz przestali zacho- wywac chocby pozory obiek- tywizmu! Sa odrazajacy.
0 0
odpowiedź
User
Szekla
Nic dziwnego ze TVN24 chcr ogladac coraz mniej osob. Redaktorzy Rymanowski, Jedrzejowska, Pochanke, Olejnik. Sekielski i Morozow- ski dawno juz przestali zacho- wywac chocby pozory obiek- tywizmu! Sa odrazajacy.
0 0
odpowiedź
User
LEO
ODkąd pojawił się kuźniar i zaczał bredzic o platformie tez przestałem ogladac tvn24
0 0
odpowiedź