SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Turbo i TVN Style liderami, TLC z największym wzrostem

Największy wzrost widowni wśród kanałów lifestylowych w październiku br. zanotowała nowa stacja TLC, powstała z przekształcenia Discovery Travel & Living. Natomiast liderami rankingu były jak zwykle kanały TVN Turbo i TVN Style.
 

Będący na pierwszym miejscu zestawienia męski kanał TVN Turbo miał w październiku br. udział na poziomie 0,39 proc. po wzroście o 13,2 proc. Drugą pozycję zajął kierowany do pań kanał TVN Style z udziałem wynoszącym 0,36 proc., notując wzrost o 0,3 proc.
 
Dalej w rankingu znalazły się stacje lifestylowe Polsatu, które we wrześniu br. poszerzyły zasięg o platformę Cyfra+. Udział skierowanego do panów Polsat Play wzrósł o 38,6 proc. do 0,21 proc. Natomiast wynik kobiecego Polsat Cafe skoczył o 103,1 proc. do 0,20 proc.

Jeszcze większy wzrost oglądalności zanotował kanał rozrywkowy dla kobiet TLC powstały w październiku br. po rebrandingu stacji Discovery Travel & Living (więcej na ten temat) Jego udział w rynku wyniósł 0,17 proc. po wzroście aż o 119,7 proc. Trzeba też dodać, że stacja ta pod koniec czerwca br. poszerzyła zasięg o platformę Cyfrowy Polsat.

Liderem spadku była z kolei modowa stacja Fashion, zajmująca przedostatnią lokatę w zestawieniu. Jej udział zmalał o 67,6 proc. 

 Wszyscy 4+
październik2009 2010 
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN_Turbo21 0600,34123 5310,386
TVN_Style22 2720,36122 0980,362
Polsat Play9 4470,15312 9190,212
Polsat Cafe5 9010,09611 8900,195
TLC4 6640,07610 1860,167
Zone Club8 8790,1445 0140,082
kuchnia.tv2 8840,0472 9190,048
BBC Lifestyle4 5290,0732 3540,039
Fashion2 3130,0377250,012
Domo1 6840,0276060,010

 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był także kanał TVN Turbo, który w zeszłym miesiącu miał 0,64 proc. udziału i zanotował wzrost o 11,8 proc. Na drugim miejscu uplasowała się telewizja TVN Style (0,52 proc. udziału, spadek o 0,8 proc.), trzeci był Polsat Play (nieco ponad 0,25 proc., +30,4 proc.), a czwarty - kanał Polsat Cafe (0,25 proc., + 104,9 proc.).
 
Wzrost widowni TLC w grupie 16-49 był jeszcze większy niż w 4+, bo wyniósł aż 189 proc. Natomiast spadek Fashion był tutaj niższy – stacja straciła 44,8 proc. 

 wszyscy 16-49
październik20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN_Turbo15 1970,57016 8700,637
TVN_Style13 8680,52013 6810,516
Polsat Play5 1710,1946 6950,253
Polsat Cafe3 2460,1226 6340,250
TLC1 9600,0735 5840,211
Zone Club4 3270,1622 8560,108
BBC Lifestyle2 5230,0951 5030,057
kuchnia.tv1 0300,0391 4340,054
Fashion7830,0294340,016
Domo8900,0333550,013


 Najpopularniejszym programem w TVN Turbo w październiku br. był mecz Pucharu Polski, który zgromadził widownię na poziomie 182 tys. osób. 

Raport top programów
TVN TurboWszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/182 3711,240
LEGENDY PRL /PROG.MOTOR.POL./144 4991,490
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/140 2821,260
TURBO KAMERA /MAG.MOTOR.POL./131 5641,530
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./127 0580,910
JAK TO RUSZYC /MAG.MOTOR.POL./115 2141,000
HOTEL EROTICA /SER.EROT.USA/115 0491,220
RATOWNIK 11 /SER.DOK.POL./107 4851,300
RAPORT TURBO /MAG.MOTOR.POL./107 4590,790
ZAKUP KONTROLOWANY /MAG.MOTO.POL./105 9720,640


Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Dołącz do dyskusji: TVN Turbo i TVN Style liderami, TLC z największym wzrostem

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gembal
Kanały Polsatu bardzo ładnie. Oby tak dalej.
odpowiedź
User
kaja
do Gembala.....non stop chwalisz ten KIEPSKI,MARNY Polsat. Na media2.pl tak samo wychwalasz a on ma cieniutkie wyniki oglądalności,oj słabiutko TVN GÓRĄ.
odpowiedź
User
koko
Polsat ma baaardzo niskie notowania
odpowiedź