TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem
W listopadzie 2015 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Food, a najwięcej straciła Kuchnia+.
Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w listopadzie 2015 r. wyniósł 0,66 proc., po wzroście względem listopada 2014 r. o 7,04 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugą lokatę zajął Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zmalał o 14,04 proc. i wyniósł 0,49 proc. Podium uzupełnia kanał TVN Turbo. Jego wynik to 0,44 proc., po spadku o 15,38 proc.
Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 37,50 proc., pochwalić się mógł Polsat Food. Jego średni udział w listopadzie wyniósł 0,11 proc., a stacja ta awansowała z miejsca ósmego na szóste.
Z kolei największy spadek zanotowała Kuchnia+, która spadł z miejsca siódmego na ósme. Jej wynik zmalał o 20 proc. do 0,08 proc.
Na ostatnim miejscu znalazła się stacje Lifetime, która nadaje od grudnia 2014 r., a monitorowana jest od marca 2015 r. Jej udział w rynku wyniósł 0,02 proc.
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | |
listopad | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,71% | 0,66% |
Polsat Play | 0,57% | 0,49% |
TVN Turbo | 0,52% | 0,44% |
Polsat Cafe | 0,35% | 0,34% |
TLC | 0,32% | 0,30% |
Domo | 0,11% | 0,11% |
Polsat Food | 0,08% | 0,11% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,08% |
BBC Lifestyle | 0,05% | 0,05% |
E! Entertainment | 0,02% | 0,02% |
Lifetime | - | 0,02% |
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział w listopadzie wyniósł 0,83 proc., po spadku o 11,70 proc.
Drugie miejsce z wynikiem na poziomie 0,64 proc. zajął kanał TVN Turbo, notujący stratę o 24,71 proc. Zaś ostatnia lokata podium przypadła stacji Polsat Play. Jej udział poszedł w dół o 11,43 proc. i wyniósł 0,62 proc.
Również i w tym ujęciu najwięcej zyskał Polsat Food (kanał ten zanotował wzrost o 44,44 proc. do 0,13 proc. udziału), a najwięcej straciła Kuchnia+ (było to 30 proc. do 0,07 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 16-49 | |
listopad | ||
2014 | 2015 | |
Stacja | SHR % | SHR % |
TVN Style | 0,94% | 0,83% |
TVN Turbo | 0,85% | 0,64% |
Polsat Play | 0,70% | 0,62% |
TLC | 0,44% | 0,39% |
Polsat Cafe | 0,38% | 0,32% |
Polsat Food | 0,09% | 0,13% |
Domo | 0,08% | 0,11% |
Kuchnia+ | 0,10% | 0,07% |
BBC Lifestyle | 0,07% | 0,07% |
E! Entertainment | 0,04% | 0,04% |
Lifetime | - | 0,03% |
Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. Polsat Food z największym wzrostem