TVN Style lepsze od TLC, Domo+ o 500 proc. do góry
Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w marcu br. było TVN Turbo, na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Style, który wyprzedził TLC. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.
Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,53 proc. po wzroście o 46,4 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Na pozycję drugą z trzeciej awansowała telewizja TVN Style. Jej udział wzrósł o 31 proc. i wyniósł 0,46 proc. Z miejsca pierwszego na trzecie spadł natomiast kanał TLC. Jego wynik w marcu br. to 0,45 proc. Był on lepszy o 19,5 proc. niż rok wcześniej.
Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 480 proc. i wyniósł 0,12 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na szóstą.
Spore wzrosty zanotowały także kanały Wedding TV (218,2 proc.) i BBC Lifestyle (119,4 proc.). Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 75 proc.).
marzec | Wszyscy 4+ | |||
2011 | 2012 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 23 601 | 0,364 | 33 625 | 0,533 |
TVN Style | 22 534 | 0,348 | 28 735 | 0,456 |
TLC | 24 561 | 0,379 | 28 575 | 0,453 |
Polsat Play | 12 450 | 0,192 | 15 919 | 0,253 |
Polsat Cafe | 12 509 | 0,193 | 15 845 | 0,251 |
Domo | 1 320 | 0,020 | 7 294 | 0,116 |
kuchnia.tv | 5 328 | 0,082 | 6 168 | 0,098 |
Club TV | 5 063 | 0,078 | 5 075 | 0,080 |
BBC Lifestyle | 2 021 | 0,031 | 4 269 | 0,068 |
ITV | 7 341 | 0,113 | 3 962 | 0,063 |
Wedding TV | 703 | 0,011 | 2 235 | 0,035 |
Viacom Blink | - | - | 1 429 | 0,023 |
Fashion | 750 | 0,012 | 175 | 0,003 |
W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem był w marcu kanał TVN Turbo (0,83 proc. udziału, wzrost o 38 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (ponad 0,62 proc. udziału, wzrost o 19,1 proc.), a dopiero trzecia była TVN Style (niemal 0,62 proc., + 29,7 proc.).
Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 260 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 63,6 proc.).
marzec | wszyscy 16-49 | |||
2011 | 2012 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 16 027 | 0,600 | 21 667 | 0,828 |
TLC | 13 967 | 0,523 | 16 315 | 0,623 |
TVN Style | 12 683 | 0,475 | 16 113 | 0,616 |
Polsat Cafe | 6 499 | 0,243 | 8 184 | 0,313 |
Polsat Play | 6 886 | 0,258 | 7 527 | 0,288 |
kuchnia.tv | 2 742 | 0,103 | 4 014 | 0,153 |
ITV | 5 224 | 0,196 | 2 911 | 0,111 |
Domo | 802 | 0,030 | 2 825 | 0,108 |
Club TV | 2 218 | 0,083 | 2 753 | 0,105 |
BBC Lifestyle | 920 | 0,034 | 2 534 | 0,097 |
Viacom Blink | - | - | 981 | 0,037 |
Wedding TV | 348 | 0,013 | 860 | 0,033 |
Fashion | 286 | 0,011 | 92 | 0,004 |
Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w marcu br. był mecz “Pucharu Polski”, który do TVN Turbo przyciągnął 367 tys. widzów. W top 10 znalazły się cztery pozycje z anteny TVN Turbo, trzy z ramówki TLC, dwie z oferty TVN Style i jedna z oferty Polsat Play.
Raport top programów | wszyscy 4+ | ||
Program | Stacja | AMR | SHR % |
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/ | TVN Turbo | 366 524 | 2,52 |
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ | TVN Turbo | 208 661 | 2,07 |
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ | TVN Turbo | 207 760 | 2,03 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | TLC | 190 759 | 2,12 |
GADZET /MAG.POL./ | TVN Turbo | 185 275 | 1,58 |
ZAWODY /SER.DOK.POL./ | TVN Style | 181 437 | 1,74 |
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./ | TLC | 171 842 | 1,19 |
WSTYDLIWA OTYLOSC /PROG.DOK.W.BRYT./ | TLC | 165 654 | 1,45 |
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG.KAN./ | Polsat Play | 159 446 | 1,34 |
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./ | TVN Style | 159 425 | 1,10 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.
Dołącz do dyskusji: TVN Style lepsze od TLC, Domo+ o 500 proc. do góry