SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style lepsze od TLC, Domo+ o 500 proc. do góry

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w marcu br. było TVN Turbo, na drugim miejscu znalazł się kanał TVN Style, który wyprzedził TLC. Największy wzrost udziału odnotowała kolejny miesiąc z rzędu stacja Domo+, a najwięcej stracił Fashion TV.

Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,53 proc. po wzroście o 46,4 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Na pozycję drugą z trzeciej awansowała telewizja TVN Style. Jej udział wzrósł o 31 proc. i wyniósł 0,46 proc. Z miejsca pierwszego na trzecie spadł natomiast kanał TLC. Jego wynik w marcu br. to 0,45 proc. Był on lepszy o 19,5 proc. niż rok wcześniej.

Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo+, którego udział poszedł do góry aż o 480 proc. i wyniósł 0,12 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na szóstą.

Spore wzrosty zanotowały także kanały Wedding TV (218,2 proc.) i BBC Lifestyle (119,4 proc.). Ponownie najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 75 proc.).

marzecWszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMRSHR %
TVN Turbo23 6010,36433 6250,533
TVN Style22 5340,34828 7350,456
TLC24 5610,37928 5750,453
Polsat Play12 4500,19215 9190,253
Polsat Cafe12 5090,19315 8450,251
Domo1 3200,0207 2940,116
kuchnia.tv5 3280,0826 1680,098
Club TV5 0630,0785 0750,080
BBC Lifestyle2 0210,0314 2690,068
ITV7 3410,1133 9620,063
Wedding TV7030,0112 2350,035
Viacom Blink--1 4290,023
Fashion7500,0121750,003


W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem był w marcu kanał TVN Turbo (0,83 proc. udziału, wzrost o 38 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (ponad 0,62 proc. udziału, wzrost o 19,1 proc.), a dopiero trzecia była TVN Style (niemal 0,62 proc., + 29,7 proc.).

Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo+ (+ 260 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 63,6 proc.).

marzecwszyscy 16-49
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
TVN Turbo16 0270,60021 6670,828
TLC13 9670,52316 3150,623
TVN Style12 6830,47516 1130,616
Polsat Cafe6 4990,2438 1840,313
Polsat Play6 8860,2587 5270,288
kuchnia.tv2 7420,1034 0140,153
ITV5 2240,1962 9110,111
Domo8020,0302 8250,108
Club TV2 2180,0832 7530,105
BBC Lifestyle9200,0342 5340,097
Viacom Blink--9810,037
Wedding TV3480,0138600,033
Fashion2860,011920,004


Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w marcu br. był mecz “Pucharu Polski”
, który do TVN Turbo przyciągnął 367 tys. widzów. W top 10 znalazły się cztery pozycje z anteny TVN Turbo, trzy z ramówki TLC, dwie z oferty TVN Style i jedna z oferty Polsat Play.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
PUCHAR POLSKI /MECZ PILKI NOZNEJ/TVN Turbo366 5242,52
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/TVN Turbo208 6612,07
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/TVN Turbo207 7602,03
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./TLC190 7592,12
GADZET /MAG.POL./TVN Turbo185 2751,58
ZAWODY /SER.DOK.POL./TVN Style181 4371,74
PORODOWKA /PROG.DOK.USA./TLC171 8421,19
WSTYDLIWA OTYLOSC /PROG.DOK.W.BRYT./TLC165 6541,45
MIASTA GRZECHU /SER.DOK.ANG.KAN./Polsat Play159 4461,34
MAGIEL TOWARZYSKI /MAG.KULT./TVN Style159 4251,10

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: TVN Style lepsze od TLC, Domo+ o 500 proc. do góry

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
moja opinia
Nikt nie komentuje tego ciekawego artykułu przygotowanego przez ten znany serwis na temat mediów - więc ja po prostu uważam, że najlepiej jak zawsze wypadają tutaj TVN Turbo i TVN Style. Chociaż nie oglądam już za bardzo telewizji - wcześniej więcej byłem skłonny oglądać telewizje - uważam że warto coś zobaczyć właśnie w TVN Turbo lub TVN Style. Stanowczo dziękuje takim stacjom tematycznym jak Polsat Cafe, Polsat Play, ITV, Club TV i tym podobne twory śmieciowe - których też nigdy mnie nie interesują. Dotyczy to też stacji o wiele większym zasięgu i dostępności - jak Polsat, TVP1, TVP2 - nie oglądam nigdy za bardzo tego czegoś, może czasem coś w TVN - jeśli naprawdę warto coś tam można wybrać. Zarazem największym tworem śmieciowym są jak zawsze stacje należące do Polsatu - od zawsze wszyscy się śmieją z ich produkcji, totalnych głupot - można to zauważyć w internecie. Nawet z TVN nie ma takiego naśmiewania się - jak to jest w wypadku Polsatu, chociaż TVN też zalicza już coraz więcej wpadek programowych, ale od zawsze mistrzem w tworzeniu totalnych głupot jest Polsat czy też TVP...
odpowiedź
User
tlc
TLC = gwiazda jednego sezonu. Napompowany balon przez autopromocję a w środku nic!
odpowiedź
User
kot
Co prawda to prawda z tymi spotami autopromocyjnymi na TLC. Cała grupa Discovery chyba "jedzie po bandzie" tzn. dopychają każdy brake na maxa - wykorzystują cały dostępny czas autopromocyjny, problem jest tylko taki że tego oglądać się nie da. Ja osobiście jak tylko widzę promo od razu przełączam się na inny kanał i często zapominam wracać :)
odpowiedź