TVN podniósł ceny reklam o mniej niż 10 proc., 'Superkino'najdroższe
Średni wzrost cen reklam* w TVN-ie w marcu br. w stosunku doanalogicznego miesiąca ub.r. nie jest wyższy niż 10 proc. -informuje stacja. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję spotu wczasie pasma filmowego "Superkino", ale cena ta jest niższa niż roktemu.
TVN cennikową sprzedaż reklam na marzec rozpoczął wczoraj. Zanalizy domu mediowego Omnicom Media Group wynika, że koszt zakupu1 GRP w tej stacji w marcu br. wzrósł o 7 proc. w stosunku domarca ub.r., a w porównaniu do lutego br. - o 88 proc.
Cena najdroższego 30-sekundowego spotu w marcowym cenniku to 62500 zł. Tyle trzeba zapłacić za reklamę w czasie piątkowego"Superkina", ale jest to mniej o 3,1 proc. niż wynosiła cena spotuw tym samym paśmie rok temu. Natomiast półminutowa reklama wczwartej i piątej przerwie najważniejszego widowiska stacji, czylinadawanego w niedziele "Tańca z gwiazdami" kosztuje 59 800 zł, cooznacza wzrost o 9,9 proc. w porównaniu do marca ub. r.
Bardziej do góry poszły ceny reklam po weekendowych "Faktach".30-minutowy spot w tym paśmie w soboty i niedziele to wydatek napoziomie 52 200 zł. W przypadku sobót wzrost wynosi 41,1 proc., a wprzypadku niedziel - 19,5 proc. W dni powszednie za półminutowąreklamę po dzienniku TVN-u zapłacić trzeba 50 000 zł (więcej o 5,5proc.). Wszystkie podane ceny nie zawierają podatku VAT.
* - rzeczywistego kosztu zakupu 1 GRP
Dołącz do dyskusji: TVN podniósł ceny reklam o mniej niż 10 proc., 'Superkino'najdroższe