Zmiany w emisji programu „Unboxing – Wielkie otwarcie”
Dwa ostatnie odcinki programu „Unboxing – Wielkie otwarcie” zaplanowano na antenie TVN w innym niż dotychczasowe paśmie.
W sobotę 23 listopada program „Unboxing - Wielkie Otwarcie” pojawił się na antenie TVN wcześniej niż zazwyczaj. Emitowany dotąd o godz. 18.15 format rozpoczął się o 14.55, zaś w jego paśmie – pojawi się powtórka teleturnieju „Milionerzy”. Wcześniej od 15.35 TVN będzie transmitował rozpoczynający się tego dnia konkurs skoków narciarskich Pucharu Świata.
Także w najbliższym tygodniu, 30 listopada, program „Unboxing” pojawi się o innej godzinie. Ostatni, dziewiąty odcinek serii będzie pokazany o godz. 15.50. Od 16.30 do 19.15 na antenie TVN ponownie będzie można śledzić wspomniany konkurs skoków.
Finał “Unboxing” z udziałem gwiazd TVN
Zwycięzcy programu „Unboxing - Wilekie otwarcie” zostaną wyłonieni w ósmym odcinku, zaś dziewiąty epizod serii będzie odcinkiem specjalnym z udziałem gwiazd TVN: Piotra Kraśki, Joanny Koroniewskiej i Julii Kuczyńskiej, którzy pod wodzą gospodarza programu Damiana Michałowskiego, będą zgadywać, do czego mogą służyć nietypowe gadżety od Amazona.
"Unboxing - Wielkie Otwarcie" jest oryginalnym formatem TVN i pierwszą produkcją, która powstała we współpracy z platformą sprzedażową Amazon. Producentem programu jest firma Wiernik Pro, a gospodarzem Damian Michałowski.
Rozrywkowy format jest adresowany do familijnej widowni. Pokazuje rywalizację sześciu drużyn mających za zadanie rozpoznanie najbardziej wymyślnych gadżetów skrywanych w paczkach. Za każdy trafnie rozpoznany przedmiot drużyny zdobywają punkt do klasyfikacji generalnej i prezent niespodziankę.
Ta grupa, która przez cały sezon zgromadzi najwięcej punktów, otrzyma główną nagrodę, która do końca pozostanie niewiadomą. Pod koniec rund każda z drużyn może zaryzykować i “w ciemno” wymienić zdobyte nagrody na inne pudło z zagadkową zawartością.
Czytaj także: „Unboxing - Wielkie Otwarcie” w TVN. Ilu widzów przyciąga?
Jak informowaliśmy pod koniec października, pierwsze trzy odcinki programu „Unboxing – Wielkie Otwarcie” przyciągnęły przed ekrany średnio 315 tys. widzów, co dało stacji TVN 3,57 proc. udziałów w rynku w gronie wszystkich widzów oraz 5,35 proc. w przedziale wiekowym 20-54.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w emisji programu „Unboxing – Wielkie otwarcie”