SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN obniża ceny reklam, najdroższe przy „Kuchennych rewolucjach”

W listopadzie tego roku ceny reklam emitowanych w TVN są kilka procent niższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za spoty przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” i niedzielnym wydaniu „Faktów”.

30-sekundowy spot przy programie z udziałem Magdy Gessler „Kuchenne rewolucje” kosztuje w listopadzie br. 59,9 tys. zł, czyli 600 zł mniej niż rok temu (cena netto, bez rabatów).

Niewiele mniej trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym wydaniu „Faktów” - 59,2 tys. zł ( w ub.r. 61,2 tys. zł). W dni powszednie reklamy przy tym serwisie informacyjnym są znacznie tańsze - kosztują maksymalnie 57,3 tys. zł (w ub.r. 58,7 tys. zł).

56,4 tys. zł zapłacą za 30-sek. film reklamowy marketerzy zainteresowani obecnością przy niedzielnym show „Masterchef” (rok temu 61,3 tys. zł), a 55 tys. wydadzą z kolei na reklamę przy programie „Mam talent” ( w ub.r. 63 tys. zł).

Ponad 50 tys. zł kosztują też spoty przy programach „Top model” i „Azja Express”. Cena reklamy przy pierwszym to wydatek rzędu 51,5 tys. zł (przed rokiem 55,4 tys. zł), a przy drugim -  51,9 tys. zł.

54,8 tys. zł wynosi cena reklamy przy wieczornym serwisie sportowym w niedziele (wobec 55,8 tys. zł w ub.r.), 52,1 tys. zł – przy niedzielnej prognozie pogody ( w ub.r. 53,9 tys. zł). W dni powszednie spot przy „Sporcie” kosztuje 47,9 tys. zł, a przy pogodzie – 43,3 tys. zł.

Koszty emisji reklam przy pokazywanych w TVN serialach są zrównane. Po 44 tys. zł trzeba wydać na obecność reklamową przy serialu „Na Wspólnej” (rok temu 56,5 tys. zł) i „Druga szansa” , i 45 tys. zł przy pokazywanej w niedzielny wieczór produkcji „Na noże”.
Najtańsze są reklamy przy „Singielce” - kosztują maksymalnie 24 tys. zł (wobec 24,8 tys. zł w ub.r.).

36,2 tys. zł trzeba z kolei zapłacić za spot przy programie „Kuba Wojewódzki”, nawet 49,7 tys. zł przy programie „Uwaga!” , 36,4 tys. zł przy „Ugotowanych”  i 36,8 tys. zł przy pokazywanym od października w poniedziałki wieczorem programie „Ślub od pierwszego wejrzenia”.

TVN Media jako drugie po Biurze Reklamy TVP ujawniło cennik i rozpoczęło sprzedaż reklam na listopad.

Dołącz do dyskusji: TVN obniża ceny reklam, najdroższe przy „Kuchennych rewolucjach”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
foli
TVN obniża ceny reklam -GW podnosi: kto przetrwa??
odpowiedź
User
conf
@foli- może obydwa padną? ;)
odpowiedź
User
IOP
foli jak wiadomo TVN od Ponad roku jest Taki ładny Amerykański jak byś wiedział jaki majątek ma Właściciel TVN to byś nie Pytał kto przetrwał ;)
odpowiedź