TVN CNBC Biznes mniej popularny od TV Biznes
Z pierwszych udostępnionych danych o oglądalności stacji TVN CNBCBiznes wynika, iż kanał ten cieszy się o 44 proc. mniejszą średniąwidownią niż TV Biznes. Jednak stacja biznesowa TVN-u ma także o 44proc. niższy zasięg techniczny od kanału ekonomicznego Polsatu.
Średnia oglądalność TV Biznes w okresie od 1 do 10 kwietnia br.wyniosła 2581 widzów przy udziale w rynku na poziomie 0,04 proc.,zaś TVN CNBC Biznes przyciągało w tym okresie 1451 oglądających, audział stacji wynosił 0,03 proc. - wynika z analizy przygotowanejdla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.
Jeszcze większą różnicę widać w zasięgach obu stacji. Wanalizowanym okresie kanał biznesowy Polsatu przynajmniej przez 1min. oglądało średnio 520 tys. osób, natomiast w przypadku stacjiTVN-u było to 252 tys. widzów.
1.04- 10.04.2008 | Wszyscy4+ | |||
Stacja | AMR | SHR % | RCH (zasięg) | RCH % (zasięg) |
TVN CNBC Biznes | 1451 | 0,03% | 252 432 | 0,70% |
TV Biznes | 2581 | 0,04% | 519 533 | 1,45% |
1.04- 10.04.2008 | Kabel-satelita | |||
Stacja | AMR | SHR % | RCH (zasięg) | RCH % (zasięg) |
TVN CNBC Biznes | 1451 | 0,04% | 252 432 | 1,26% |
TV Biznes | 2581 | 0,08% | 519 533 | 2,60% |
Jedną z przyczyn różnic w popularności obu stacji jest z pewnościąróżnica ich zasięgów technicznych. Według danych AGB NMR, w marcuTV Biznes docierało do 33,4 proc. gospodarstw domowych w naszymkraju, zaś TVN CNBC Biznes - do 18,8 proc.
Stacja | zasięg w paneluAGB NMR w w marcu w proc. |
TVN CNBC Biznes | 18,8 |
TV Biznes | 33,4 |
Poza przewagą nad TVN CNBC Biznes dane telemetryczne pokazują, żestacja TV Biznes kilka razy poprawiła swoje wyniki w porównaniu doanalogicznego okresu zeszłego roku. W okresie od 1 do 10 kwietnia2007 roku oglądało ją bowiem średnio tylko 875 widzów, przy udzialena poziomie 0,01 proc. i przeciętnym zasięgu wynoszącym 256 tys.osób.
Dołącz do dyskusji: TVN CNBC Biznes mniej popularny od TV Biznes