„Trzecia połowa” - nowy sitcom w TVP2, zamiast reality „Pierwsza randka”
W czwartek 1 marca br. na antenie TVP2 zadebiutuje polski sitcom „Trzecia połowa”, opowiadający o wydarzeniach przed Mundialem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja będzie emitowana w miejsce reality-show „Pierwsza randka”, który nie wróci wiosną.
Jak nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, fabuła „Trzeciej połowy” będzie odnosić się do tematyki piłkarskiej i Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej w Rosji, które rozpoczną się 14 czerwca br.
Produkcja ma opowiadać o grupie przyjaciół pasjonujących się piłką nożną, którzy spędzają dużo czasu wspólnie. Bohaterowie będą przeżywać zabawne przygody. Premierowy odcinek „Trzeciej połowy” trafi na antenę TVP2 w czwartek 1 marca br. o godz. 20.45.
Przypomnijmy, że w latach 2012-2013 na antenach TVP1, TVP2 i TVP Info emitowano codziennie serial „Piaty Stadion”, który miał podobną formułę. Sponsorem tamtej produkcji była Kompania Piwowarska.
Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w odcinkach wiosennej nowości Dwójki „Trzecia połowa” także będą lokowane produkty.
Wiosna bez „Pierwszej randki 3”
Rok temu w czwartkowym prime-time’ie - po „Barwach szczęścia” - Dwójka pokazywała reality „Pierwsza randka”, a jesienią stacja kontynuowała show. W tym sezonie program nie będzie jednak emitowany. Na razie TVP nie zdecydowała, czy „Pierwsza randka” wróci do ramówki we wrześniu br.
Średnia oglądalność premierowych odcinków drugiej edycji „Pierwszej randki” wyniosła 1,07 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 7,14 proc. w grupie 4+ oraz 7 proc. w 16-49. Z kolei pierwszy sezon (emitowany wiosną ub.r.) oglądało o 50 tys. widzów mniej - było to 1,02 mln osób (odpowiednio 6,80 proc, 5,76 proc. i 6,22 proc.). W obu sezonach Dwójka przegrywała z konkurencją w czasie emisji randkowego reality.
Mistrzostwa w Rosji odbywać się będą w okresie od 14 czerwca do 15 lipca 2018 roku. W Polsce sportową imprezę w całości relacjonować będzie Telewizja Polska.
Dołącz do dyskusji: „Trzecia połowa” - nowy sitcom w TVP2, zamiast reality „Pierwsza randka”