Trójka zaczęła emitować „Salon polityczny” w mediach społecznościowych
Radiowa Trójka od kilku dni transmituje audycję „Salon polityczny Trójki” na Facebooku, Twitterze i YouTube. Teraz trwają prace nad budową multimedialnego studnia i rozbudową zespołu, który miałby obsługiwać transmisje w nowej formie. - Musimy podążać za słuchaczami - uzasadnia Tomasz Kowalczewski, dyrektor anteny.
Trójka to już druga antena Polskiego Radia, która swoje poranne polityczne rozmowy transmituje w formie wideo w internecie. Począwszy od 20 stycznia radiowa Jedynka nadaje drugą część „Sygnałów Dnia”, oraz audycji: „W samo południe” i „Ekspress Jedynki” w formie streamingu wideo. Umożliwia to nowoczesne studio oddane do użytku jesienią 2019 roku. Nad podobnym studiem pracuje teraz zespół PR3.
„Salon polityczny Trójki” to nadawana od poniedziałku do piątku, o godz. 8.13 rozmowa z politykami, której gospodynią najczęściej jest Beata Michniewicz. Od początku lutego można tę rozmowę nie tylko słuchać, lecz również oglądać w mediach społecznościowych i YouTube.
- W dzisiejszych, tak dynamicznych czasach, Trójka musi podążać za słuchaczami, którzy są w sieci i dlatego my też musimy być tam obecni. To dopiero początek zmian w programie. Trwają prace nad nowym multimedialnym studiem i budową zespołu, który będzie obsługiwał nowe media. Trójka, zachowując swój znakomity dorobek, będzie wierna tradycji, ale musi przede wszystkim być radiem nowoczesnym - komentuje zmiany Tomasz Kowalczewski, dyrektor Programu III Polskiego Radia.
- Przeprowadzone w drugiej połowie stycznia próbne transmisje pokazały, że „Salon polityczny Trójki” ma potencjał, aby zgromadzić liczne grono odbiorców - mówi Andrzej Turkowski, zastępca dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej, który zajmuje się w Polskim Radiu m.in. rozwojem mediów elektronicznych - dodaje.
Nowe formy odtwarzania sztandarowego porannego programu politycznego Trójki to jedna ze zmian zapowiadanych w styczniu przez Tomasza Kowalczewskiego. Dyrektor wraz z zespołem wciąż pracują nad zmianą koncepcji anteny.
Z badania Radio Track Millward Brown wynika, że od listopada ub.r. do stycznia br. udział Trójki w rynku słuchalności wyniósł 5,8 proc.
Dołącz do dyskusji: Trójka zaczęła emitować „Salon polityczny” w mediach społecznościowych
Poproszę "Raport o stanie świata" na Youi Tube - będę oglądać .
Lepiej niech pomyślą o sprowadzeniu licznych wyrzuconych i zmuszonych do odejścia, a także o wyrzuceniu niemal wszystkich "wspaniałych" nabytków od 2016.