Trójka i Jedynka tracą, RMF FM nowym liderem w Łodzi
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za I kwartał 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi.
Na pozycję lidera - z miejsca drugiego - awansowało RMF FM (z 13,90 proc. do 15,10 proc. udziału). Na drugie miejsce - z czwartego - awansowało Radio ZET (z 11,50 proc. do 13,80 proc.).
Z kolei na ostatnią lokatę podium - z pozycji lidera - spadła Trójka (z 14,80 proc. do 10,90 proc.). Natomiast na czwartą lokatę - z miejsca szóstego - awansowała Eska (z 7,00 proc. do 9,60 proc.).
Łódź | styczeń 2012 : marzec 2012 | kwiecień 2012 : czerwiec 2012 | lipiec 2012 : wrzesień 2012 | październik 2012 : grudzień 2012 | styczeń 2013 : marzec 2013 |
Radio RMF FM | 13,9% | 12,6% | 14,3% | 14,2% | 15,1% |
Radio ZET | 11,5% | 14,0% | 15,8% | 14,1% | 13,8% |
Trójka | 14,8% | 13,2% | 8,7% | 9,1% | 10,9% |
Radio ESKA | 7,0% | 6,9% | 10,3% | 10,0% | 9,6% |
Jedynka | 12,1% | 11,9% | 8,7% | 10,7% | 9,3% |
Radio Złote Przeboje 101,3 FM | 8,4% | 8,9% | 8,3% | 7,3% | 8,8% |
Radio Eska Rock | 5,5% | 6,0% | 5,3% | 4,6% | 6,1% |
Radio Parada | 4,9% | 3,4% | 4,0% | 4,5% | 4,7% |
Radio Wawa | 2,9% | 2,8% | 3,3% | 5,9% | 3,3% |
Radio Maryja | 3,9% | 1,6% | 2,4% | 2,8% | 2,8% |
Radio TOK FM | 4,5% | 4,7% | 4,0% | 3,5% | 2,6% |
Radio CHILLI ZET | 2,0% | 1,4% | 3,1% | 1,6% | 2,5% |
Polskie Radio Łódź | 2,8% | 2,4% | 2,4% | 3,9% | 2,5% |
Radio PLANETA | 1,7% | 3,4% | 3,1% | 1,4% | 1,9% |
Radio RMF Classic | 1,6% | 2,1% | 2,7% | 1,8% | 1,8% |
Radio Niepokalanów | 0,1% | 1,1% | 0,1% | 0,2% | 1,1% |
Dwójka | 0,9% | 0,6% | 0,9% | 0,3% | 0,8% |
Radio Plus Łódź | 0,3% | 0,9% | 0,7% | 0,3% | 0,5% |
Studenckie Radio Żak | 0,2% | 0,1% | 0,2% | 0,1% | 0,3% |
Radio PiN | 0,2% | 0,2% | 0,3% | 0,6% | 0,2% |
Czwórka | 0,1% | 1,3% | 0,8% | 1,1% | 0,2% |
N= | 908 | 907 | 906 | 902 | 1054 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Trójka i Jedynka tracą, RMF FM nowym liderem w Łodzi