Totalizator Sportowy ze sportowymi emocjami reklamuje grę Super Szansa (wideo)
Pod hasłem „Strzel dodatkowe 2 miliony” ruszyła kampania reklamowa Super Szansy, nowej gry losowej Totalizatora Sportowego. Akcję przygotowały firmy FCB Warsaw i ZenithOptimedia Group.
Gra Super Szansa jest dostępna dla każdej osoby, która zagra w Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Multi Multi Plus, Mini Lotto, Kaskadę lub Ekstra Pensję. Aby zagrać w dodatkową grę, należy dopłacić 2 zł do podstawowego kuponu. Wtedy zyskuje się szansę wygrania 2 mln zł.
Kampania reklamująca Super Szansę jest prowadzona pod hasłem „Strzel dodatkowe 2 miliony”. W spocie wykupienie tej gry przez użytkownika jest komentowane jak emocjonująca rozgrywka sportowa.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio, internet, outdoor (m.in. citilighty i fullbacki, reklamy w centrach handlowych i metrze w dużych miastach) oraz punkty sprzedaży Lotto (plakaty, wobblery, ulotki). Potrwa do końca czerwca.
Kreacją reklam zajęła się agencja FCB Warsaw, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy ze sportowymi emocjami reklamuje grę Super Szansa (wideo)