SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Totalizator Sportowy ruszył z przetargiem reklamowym

Totalizator Sportowy rozpoczął przetarg na obsługę reklamową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zamierza wybrać w nim kilka agencji do współpracy. Będzie z nimi pracować przez rok na podstawie tzw. umów ramowych.

 

Zainteresowane współpracą z Totalizatorem agencje już na etapie składania ofert są zobowiązane do przedstawienia po 2 koncepcje kreatywne (linie kreatywne) dla każdego z dwóch zadań (łącznie 4 koncepcje kreatywne): dla produktu Ekstra Pensja i dla produktu Mini Lotto. Muszą one zawierać propozycje kreacji oraz strategie komunikacji.

Spółka informuje, że spośród złożonych ofert zamierza wybrać maksymalnie 6, które zostaną ocenione najwyżej. Agencje, które je złożą zostaną w kolejnym etapie zaproszone do negocjacji. Spośród nich Totalizator wybierze kilka, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe. Oznacza to, że agencje te nie będą na stałe współpracować ze spółka, ale w okresie roku, na który zostanie zawarta umowa będą realizować działania każdorazowo zlecane przez spółkę.

Umowa ma zostać zawarta na rok, a przetarg trwa do 3 grudnia br.

Jedną z ostatnich kampanii Totalizatora, w której były reklamowane zdrapki przygotowała agencja Leo Burnett.

Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy ruszył z przetargiem reklamowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl