Totalizator Sportowy chce zatrudnić audytora do oceny kampanii telewizyjnych
Totalizator Sportowy zaprasza firmy audytorskie do składania ofert na świadczenie usług związanych z cykliczną oceną telewizyjnych kampanii reklamowych realizowanych dla spółki przez dom mediowy.
Wybrana firma będzie pracować dla Totalizatora do końca marca 2018 roku. Do jej zadań należeć będzie w br. m.in. sprawdzanie parametrów GRP pod względem udziału stacji, pasm czasowych, sprawdzanie zasięgu, sprawdzanie parametrów CPP kampanii, rozliczenie kampanii w porównaniu do warunków zagwarantowanych w tzw. formularzu gwarancji zakupowych, wyliczenie prowizji domu mediowego itp.
Dodatkowo firma ta zajmie się też oceną i analizą formularza gwarancji zakupowych przygotowanego przez dom mediowy na rok 2018.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 3 marca br. Totalizator planuje wybór maksymalnie dwóch firm audytorskich.
Dołącz do dyskusji: Totalizator Sportowy chce zatrudnić audytora do oceny kampanii telewizyjnych