Tomasz Zimoch i kibice w mundialowej reklamie Biedronki (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sklepów Biedronka (należących do Jeronimo Martins Polska) związana z piłkarskimi mistrzostwami świata. W akcji występują kibice naszej reprezentacji, a jako komentator - Tomasz Zimoch.
Spot z kampanii pokazuje, jak Polacy z różnych grup społecznych, zawodowych i wiekowych oglądają i słuchają transmisji z meczu naszej reprezentacji piłkarskiej oraz cieszą się ze strzelonego gola. Komentatorem jest Tomasz Zimoch.
Reklama zachęca odbiorców do wspólnego kibicowania i dumy z gry naszych zawodników. Informuje również, że Biedronka jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. Sieć sklepów ma taki status od ośmiu lat, a niedawno umowę przedłużono do końca 2022 roku.
Miesiąc temu w Biedronce zaczęła się promocja „Dumni z naszych”, w ramach której za zakupy w sklepach tej sieci przyznawane są naklejki ze zdjęciami piłkarzy z naszej reprezentacji i karty kolekcjonerskie.
Działania reklamujące Biedronkę obejmują m.in. telewizję, radio, internet oraz outdoor.
Obsługą komunikacji marketingowej Biedronki zajmują się agencja Duda Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: Tomasz Zimoch i kibice w mundialowej reklamie Biedronki (wideo)
Nie znam odpowiedzi, ale coś jest na rzeczy