SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM

Tomasz Piątkowski - po dwuletniej pracy w Meetrics - wraca do GroupM (należą do niej domy mediowe Wavemaker, MediaCom, MindshareO). Jako chief digital officer będzie odpowiadał za rozwój oferty reklamy cyfrowej oraz technologicznego zaplecza firmy. Ze spółki odszedł Tomasz Kuisz, który przez ostatnie dwa lata kierował obszarem digital.

Tomasz PiątkowskiTomasz Piątkowski

Tomasz Piątkowski dołącza do zespołu zarządzającego GroupM. Oznacza to powrót do mediowych struktur WPP po dwuletniej przerwie, podczas której Piątkowski wprowadzał na polski rynek i zarządzał oddziałem firmy analitycznej Meetrics.

Nowy szef digital w GroupM ma wzmacniać kompetencje technologiczne spółki i wdrażać nowe rozwiązania zakupowe w obszarze mediów cyfrowych. Będzie nadzorował pracę specjalistycznych marek GroupM, jak Xaxis (programmatic), Plista (reklama natywna), LightReaction (performance marketing) czy mSpark, skupiona na współpracy ze start-upami z obszaru marketingu i technologii. Do Piątkowskiego będą raportowali szefowie wszystkich tych marek.

- Powrót Tomka to świetny news dla klientów MediaComu, Wavemaker i Mindshare. Technologiczne innowacje zawsze były oczkiem w głowie GroupM i cieszę się, że tej klasy fachowiec pokieruje kluczowym dla nas obszarem. Zważywszy na niepokój marketerów związany z przejrzystością zakupów cyfrowych mediów oraz kwestią brand safety, niezwykle cenne będą też kompetencje Tomka zdobyte w Meetrics - mówi Izabela Albrychiewicz, prezes GroupM.

W najbliższych miesiącach GroupM wprowadzi m.in. nowe narzędzie z obszaru influencer marketingu, rozwija też ofertę programatycznego zakupu reklamy audio oraz CoPilot, czyli innowacyjny system zakupu programmatic w oparciu o uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję.

Po powrocie Tomasza Piątkowskiego do GroupM, ze spółki odszedł Tomasz Kuisz, który przez ostatnie dwa lata kierował obszarem digital grupy.

Tomasz Piątkowski szefem Meetrics w Polsce został w połowie 2017 roku.Przedtem przez 10 lat kierował należącą do WPP strukturą digital w GroupM. Ponadto od dwóch lat pełnił tam funkcję chief digital officera. Wcześniej pracował jako interactive media director w MRM Worldwide, a karierę w branży reklamowej rozpoczynał w 2002 r. w CR Media.

Stanowisko szefa Meetrics po odejściu Tomasza Piątkowskiego objął Hubert Świtalski.

Dołącz do dyskusji: Tomasz Piątkowski szefem digital w GroupM

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Te oficery to ile gwiazdek i belek mają na pagonach?
odpowiedź
User
ex
Trzymam kciuki za powrót do klimatu dla ludzi i współpracy z czasów gdy był poprzednio. Dużo dobrych ludzi uciekło podczas jego nieobecności. Powodzenia!!!
odpowiedź
User
J.
Powodzenia, Tomek :) Absolutnie świetny wybór GroupM.
odpowiedź