TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN
Liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była lutym br. drugi miesiąc z rzędu stacja TLC po ogromnym wzroście udziału o prawie 400 proc. Udało jej się wyprzedzić kanały TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił natomiast kanał BBC Lifestyle.
Udział rozrywkowo – lifestylowego TLC w lutym br. wyniósł 0,42 proc., czyli o 394,1 proc. więcej niż rok wcześniej, co było największym wzrostem w rankingu. Kanał ten, wspierany cały czas działaniami reklamowymi, na pierwszą lokatę awansował z pozycji siódmej. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 4,8 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 17,2 proc. do 0,36 proc.
Spory wzrost (o 72,3 proc.) odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,24 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 66,3 proc. do 0,03 proc.
luty | Wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TLC | 5 813 | 0,085 | 29 059 | 0,420 |
TVN Turbo | 24 282 | 0,357 | 25 905 | 0,374 |
TVN Style | 29 348 | 0,431 | 24 728 | 0,357 |
Polsat Cafe | 9 291 | 0,137 | 16 381 | 0,236 |
Polsat Play | 10 376 | 0,153 | 13 638 | 0,197 |
Club TV | 11 525 | 0,169 | 6 737 | 0,097 |
kuchnia.tv | 5 775 | 0,085 | 5 707 | 0,082 |
BBC Lifestyle | 6 680 | 0,098 | 2 309 | 0,033 |
Fashion | 2 640 | 0,039 | 1 528 | 0,022 |
Domo | 2 221 | 0,033 | 1 325 | 0,019 |
Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w lutym br. był natomiast kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,63 proc. udziału i zanotował wzrost o 8,4 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po gigantycznym wzroście o 608,1 proc. Jej udział wyniósł 0,61 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 9,2 proc. do 0,49 proc.
Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 61,1 proc. do 0,05 proc.
luty | wszyscy 16-49 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
TVN Turbo | 16 563 | 0,580 | 17 972 | 0,629 |
TLC | 2 452 | 0,086 | 17 400 | 0,609 |
TVN Style | 15 288 | 0,535 | 13 899 | 0,486 |
Polsat Cafe | 5 242 | 0,184 | 8 227 | 0,288 |
Polsat Play | 4 936 | 0,173 | 7 245 | 0,253 |
Club TV | 5 671 | 0,199 | 3 397 | 0,119 |
kuchnia.tv | 1 743 | 0,061 | 3 044 | 0,106 |
BBC Lifestyle | 3 728 | 0,131 | 1 461 | 0,051 |
Domo | 1 370 | 0,048 | 789 | 0,028 |
Fashion | 545 | 0,019 | 441 | 0,015 |
Najpopularniejszym programem na antenie TLC w lutym br. był jeden z odcinków cyklu “Krępujące utrapienia nastolatków”, który obejrzało ponad 230 tys. widzów.
Raport top programów | ||
TLC | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
KREPUJACE UTRAPIENIA NASTOLATKOW /SER.DOK.W.BRYT./ | 232 960 | 1,940 |
WALKA Z NOWOTWOREM GIGANTEM /FILM DOK.USA/ | 229 539 | 1,451 |
WSTYDLIWE CHOROBY /SER.DOK.W.BRYT./ | 197 466 | 2,304 |
NIEZWYKLE PRZYPADKI MEDYCZNE/SER.DOK.USA./ | 178 188 | 1,984 |
CHIRURGIA OTYLOSCI /SER.DOK.ANG./ | 143 216 | 1,049 |
DWIE TWARZE - DWA ZYCIA /SER.DOK.ANG./ | 141 771 | 1,551 |
DOKTOR G - LEKARZ SADOWY /SER.DOK./ | 137 765 | 1,413 |
DIAGNOZA NIEZNANA /FILM DOK. ANG./ | 129 208 | 0,893 |
MALA PIEKNOSC /SER.DOK.USA/ | 128 798 | 0,969 |
CZTERY ZONY I MAZ /SER.DOK.W.BRYT./ | 124 613 | 0,864 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: TLC zyskało 400 proc. i wyprzedziło kanały TVN