The Digitals: Piotr Hassine dyrektorem zarządzającym, Bartosz Koj dyrektorem kreatywnym
W agencji reklamowej The Digitals (należącej do holdingu Mediacap) funkcję dyrektora zarządzającego, poprzednio pełnioną przez Dorotę Gomółkę, objął Piotr Hassine, a na stanowisku dyrektora kreatywnego Piotra Wilczka zastąpił Bartosz Koj.
Piotr Hassine przez ostatni rok pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w agencji MRM//McCann. Wcześniej pracował m.in. jako interactive account manager i digital account director w Havas Worldwide Warsaw, interactive marketing specialist w BNP Paribas, account executive w K2 i project manager w Wirtualnej Polsce.
Z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat. Pracował dla takich klientów jak m.in. nc+, Coca-Cola, KFC, Play, Pekao SA i Peugeot. Projekty, przy których pracował, były nagradzane na festiwalach Golden Drum, KTR, Media Trendy i IAB Creative Showcase.
W The Digitals Hassine będzie raportował bezpośrednio do Marcina Jeziorskiego, CEO utworzonej jesienią ub.r. Grupy S/F.
Bartosz Koj porzednio przez niecały rok pełnił funkcję head of design w Havas Worldwide Warsaw. Wcześniej pracował m.in. jako art director w K2 Internet i w Saatchi & Saatchi. Realizował projekty m.in. dla Coca-Coli, Heinekena, Hochland, MTV, nc+, Centrum Nauki Kopernik, Orange, Nokii, Peugeota, PKO BP, Play, PZU i Raiffeisena.
W The Digitals będzie blisko współpracował z Józefem Dutkiewiczem, dyrektorem kreatywnym Grupy S/F. Poprzednio funkcję dyrektora kreatywnego w agencji pełnił Piotr Wilczek, który pozostaje w Grupie S/F, ale teraz skupi się na projektach agencji EM Lab.
Dołącz do dyskusji: The Digitals: Piotr Hassine dyrektorem zarządzającym, Bartosz Koj dyrektorem kreatywnym