Tesco wprowadza do reklam porady i ciekawostki (wideo)
Sieć hipermarketów Tesco w nowym formacie reklamowym prezentuje nie tylko informacje o produktach, lecz także związane z nimi praktyczne porady i ciekawostki dotyczące codziennych czynności. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Red8 Advertising i Initative Warszawa.
Cykl reklam „Pomocnik Tesco” zawiera przydatne informacje , rady i ciekawostki na temat zakupów, gotowania czy sprzątania oraz prezentuje związane z tymi czynnościami produkty z oferty promowanych hipermarketów. Tesco tłumaczy, że dotychczas takie porady udostępniało w swoim serwisie internetowym, natomiast widząc ich rosnącą popularność, zdecydowało się wprowadzić je do tradycyjnych reklam telewizyjnych i radiowych.
Pierwsze takie reklamy emitowane są w ramach kampanii przed Wielkanocą, dlatego znajdują się w nich rady m.in. co zrobić żeby skorupka jajka łatwiej odchodziła , kawa była bardziej aromatyczna, a świąteczne ciasto bardziej puszyste.
Ambasadorem artykułów żywnościowych w Tesco pozostaje kucharz Robert Makłowicz, który w kampanii rozpoczętej w połowie marca reklamuje ofertę wędlin Tesco Finest (zobacz szczegóły).
Za kreację reklam Tesco odpowiada agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów - dom mediowy Initative Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Tesco wprowadza do reklam porady i ciekawostki (wideo)
Ale Tesco też nie bez winy. Widać, że zmalał budżecik :)