Tesco wciąż z Initiative
Tesco odnowiło umowę na planowanie i zakup mediów z należącą doInterpublic Group agencją Initiative.
Tym samym brytyjska sieć hipermarketów ucięła spekulacje, wedługktórych miałaby szukać nowej agencji do obsługi wartego 80 milionówfuntów budżetu - informuje serwis Brand Republic.
Initiative nadal będzie zajmować się medialną obsługą Tesco iwszystkich oddziałów sieci we wszystkich kanałach w WielkiejBrytanii, co agencja czyni przez ostatnie 18 lat.
"Jesteśmy zadowoleni mogąc potwierdzić nasze przywiązanie doagencji Initiative, która konsekwentnie pracuje dla nas przez wielelat. Jej wiedza i zaangażowanie sprawia, że jest najlepszą agencjąjaka może nam pomóc w naszej działalności i stojących przed namiwyzwaniami marketingowymi" - stwierdziła Carolyn Bradley, dyrektords. marketingu w Tesco.
Odnowienie umowy z Tesco to bardzo dobra wiadomość dlaInitiative, która w lecie tego roku straciła budżety marek Orange iEon, warte odpowiednio 75 i 30 milionów funtów. "Tesco to naszwieloletni i bardzo cenny klient. Ich zobowiązanie wiele dla nasznaczy. Z niecierpliwością czekamy na rozwijanie dla nich większejliczby medialnych, marketingowych i cyfrowych rozwiązań" -powiedział Danny Donovan, dyrektor zarządzający Initiative.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Tesco wciąż z Initiative