Telewizja Polsat wyemituje 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy (zobacz spot)
W środę, 6 grudnia 2017 roku o godz. 18.45 już po raz czternasty Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jako pierwsi publikujemy główny spot, który zachęca widzów do obejrzenia charytatywnych reklam.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, w całości przekazane zostaną na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat.
- Od czternastu lat mamy szansę pomóc podopiecznym Fundacji Polsat, oglądając 6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy, emitowany na antenie Telewizji Polsat o godz. 18.45. W naszych spotach padają słowa „oglądajcie i pomagajcie, to prosty gest”. Tak proszę Państwa, to naprawdę prosty gest, który nic nie kosztuje, a ma wielką moc. Im więcej będzie nas przed telewizorami, tym więcej pieniędzy zbierzemy na wsparcie chorych dzieci - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat.
Specjalny blok reklamowy będzie emitowany nie tylko na antenie Telewizji Polsat, a także w telewizji internetowej Ipla.
Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wciela się wybitny aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogą dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsatu News i Polsatu Sport. W tym roku będą to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Jarosław Gugała, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.
- Udział w kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego za każdym razem jest dla mnie wyjątkowym wydarzeniem. Świadomość, że robimy to by pomóc chorym dzieciom jest główną motywacją. Pamiętajmy, tradycyjnie 6 grudnia o 18.45 przed „Wydarzeniami” obejrzyjmy Mikołajkowy Blok Reklamowy, z którego dochód w całości jest przeznaczony na wsparcie chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat - mówi o udziale w kampanii Dorota Gawryluk, prezenterka „Wydarzeń” oraz gospodarz programu „#DorotaGawrylukZaprasza”.
W czwartek, 23 listopada br. ruszy kampania reklamowa zachęcająca widzów do oglądania tegorocznego Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Obejmie ona kanały z Grupy Polsat, serwis Ipla, radio Muzo.fm oraz telewizję wewnątrzsklepową PRN Polska.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat, reżyserami spotów są Andrzej Szajewski i Michał Konwicki, za produkcję odpowiada Krzysztof Hansz, a animację przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
W ub.r. w telewizji Mikołajkowy Blok Reklamowy obejrzało 4,98 mln widzów. Dzięki temu Fundacji Polsat udało się zebrać kwotę 1,25 mln zł, a w ciągu dotychczasowych trzynastu edycji kampanii kwota ta wyniosła ponad 16,3 mln zł. Dotychczas Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 31 tys. dzieci.
Dołącz do dyskusji: Telewizja Polsat wyemituje 14. Mikołajkowy Blok Reklamowy (zobacz spot)
https://panoramafirm.pl/wentylacja/mazowieckie,,radom
Tylko nie wiem, która z tych firm na tej stronie jest hurtowniąą Macieja, więc byłbym wdzięczny gdyby ktoś mnie naprowadził na jej trop.
Czytaj więcej na: http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-polsat-14-mikolajkowy-blok-reklamowy-zobacz-spot
Proszę się trzymać tematu!
To jest artykuł o Mikołajkowym bloku reklamowym i na ten temat powinno się PiSać w komentarzach, więc daruj sobie te żałosne rozważania, czy Maciej ma wentylator czy nie...
ZAŚMIECASZ TO FORUM!!!