Polsat Media będzie sprzedawać ofertę kanałów youtube'owych współpracujących z TalentMedia
Sieć partnerska TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) rozpoczyna współpracę strategiczną z biurem reklamy Polsat Media (wchodzącym w skład Cyfrowego Polsatu). Kanały youtube’owe zrzeszone w TalentMedia zostaną włączone do oferty AdTube, uruchomione, przez Polsat Media wiosną br.
W ramach współpracy od stycznia w ramach Polsat Media AdTube dostępna będzie oferta reklamowa 74 kanałów youtube’owych współpracujących z TalentMedia. Łącznie mają one 16,6 mln subskrybentów, a internauci oglądają ich treści przez średnio 451 mln minut miesięcznie. Z TalentMedia współpracują m.in. Cyber Marian, Martin Stankiewicz, Zuzanna Borucka, JDabrowski, Agnieszka Grzelak, 10minutspokoju i Dominik Rupiński.
Ponadto TalentMedia jako jedyna sieć partnerska (tzw. MCN) będzie współpracować z Polsat Media, odpowiadając za świadczenie usług branded content dla jego klientów.
Umowa została zawarta na trzy lata, z możliwością jej rozwiązania w przypadku nieosiągnięcia założonego przychodu w pierwszej połowie 2018 roku.
- Jest to dla nas niezwykle ważne i strategiczne partnerstwo, które daje nam nowe pole w zakresie promocji twórców i ich kanałów w ramach platformy Polsat Media AdTube. TalentMedia ma duże doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu i prowadzeniu kampanii z udziałem influencerów - komentuje Krystian Botko, CEO w TalentMedia. - Do oferty Polsat Media AdTube wnosimy nie tylko know-how, ale też ogromne portfolio zrzeszonych w naszej sieci popularnych YouTuberów. Polsat Media współpracując z nami zyska możliwość tworzenia unikalnych i innowacyjnych produktów oraz szeroką ofertę online branded content najwyższej jakości - dodaje.
- Umowa z TalentMedia to istotny krok w rozwoju platformy Polsat Media AdTube. Dzięki wsparciu influencerów zrzeszonych w TalentMedia, Polsat Media będzie mogło zaoferować pełne spektrum usług branded content - dodał Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.
Wiosną br.Polsat Media uruchomił AdTube, a TalentMedia zostało przejęte przez Mediacap
Oferta Polsat Media AdTube zadebiutowała w kwietniu br., początkowo obejmowała 18 kanałów youtube’owych (m.in. takic twórców jak Naruciak, Gimper i Mandzio). Szefową oferty jest Katarzyna Chocyk.
Z kolei w marcu br. 51,1 proc. udziałów TalentMedia zostało kupione (za 2,78 mln zł plus ewentualne premie) przez agencję The Digitals należącą do holdingu marketingowo-badawczego Mediacap. W czerwcu TalentMedia kupiło 90 proc. udziałów firmy TalentMedia Balkans działającej przede wszystkim w Bułgarii.
W zeszłym tygodniu Mediacap zdecydował, że przejmuje od The Digitals 51,1 proc. udziałów TalentMedia, płacąc za nie 2,56 mln zł.
W trzecim kwartale br. TalentMedia zanotowało 2,1 mln zł wpływów ze sprzedaży. Mediacap miał w tym okresie 17,95 mln zł wpływów i 571 tys. zł zysku netto.
Dołącz do dyskusji: Polsat Media będzie sprzedawać ofertę kanałów youtube'owych współpracujących z TalentMedia