Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki w zarządzie Isobar Polska
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska dołączyli do zarządu agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji, Tygielska awansowała na stanowisko growth directora.
Marcin Dobrzyniecki objął stanowisko operations directora agencji odpowiedzialnego m.in. za wdrażanie strategii Isobar w zakresie nadzorowanych kompetencji, nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz zdefiniowanie i kontrolę procesów. W nowej strukturze do Dobrzynieckiego raportują szefowie strategii, kreacji, creative technology, technologii oraz contentu i e-commerce.
Dobrzyniecki dołączył do Isobar we wrześniu 2018 roku jako digital transformation product director. Odpowiadał za rozwój i standaryzację produktów digitalowych agencji. Przez ponad 4 lata związany był z grupą ZPR Media, gdzie kolejno pełnił role business development board representative, COO, managing directora oraz general managera. W latach 2008-2011 związany był z portalem NaszaKlasa.pl, a wcześniej przez 6 pracował w Interia.pl.
Sylwia Tygielska growth director Isobar Polska
Sylwia Tygielska awansowała na stanowisko growth directora stając na czele struktur client service i new business agencji. Raportują do niej client partnerzy odpowiedzialni za realizację działań dla wszystkich klientów Isobaru, a także Tomasz Targiński, new business director. W ramach nowej roli Tygielska będzie odpowiadać za wdrażanie strategii Isobar w zakresie client service, zarządzenie zespołami client service i ich wspieranie w zakresie rozwoju strategicznych klientów, negocjacji umów, ocen klienckich i metodyki pracy.
Sylwia Tygielska w Isobar pracuje od 2017 roku. Jako client partner zarządzała zespołami realizującymi działania dla Mastercard, Audi, a także dla McDonald’s i Biedronki. W roli szefa zespołów pracujących dla Mastercard i Audi zastąpiła ją Mania Kostrzewska. Tygielska do Isobar przeszła z agencji Brain, gdzie jako account director, a następnie client service director, kierowała działem obsługi klienta, a także współzarządzała agencją. Wcześniej przez 5 lat związana była z Saatchi&Saatchi.
Marcin Dobrzyniecki i Sylwia Tygielska raportują do Krzysztofa Mocka, chief activation officera & MD Isobar w grupie Dentsu Aegis Network Polska.
"Część dużo większego procesu"
Oprócz Tygielskiej i Dobrzynieckiego w zarządzie Isobar Polska zasiadają jeszcze: Krzysztof Mocek, Tomasz Dziekan i Ewa Woroszył.
- Niezwykle cieszę się, że Sylwia i Marcin zdecydowali się przyjąć nowe role w ramach Isobaru. Oboje są wysokiej klasy ekspertami i wiem, że ich wiedza i doświadczenie biznesowe przyczynią się do jeszcze lepszego odpowiadania przez nas na potrzeby klientów. Ta zmiana jest również częścią dużo większego procesu- kolejnego etapu transformacji naszej grupy w duchu "One Dentsu" - mówi Krzysztof Mocek.
Częścią tego procesu jest także zakończenie współpracy Anną Jarosz-Badziak, szefową agencji mediowej Vizeum i Beatą Dąbrowską, head of Ampilifi.
Wśród klientów agencji Isobar Polska znajdują się m.in. Mastercard, McDonald's, Provident, ŠKODA Polska, AUDI, Vectra, COTY, Philips, Reckitt Benckiser czy P&G. Agencja świadczy usługi z zakresu strategii, kreacji, technologii, commerce i martech.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Tygielska i Marcin Dobrzyniecki w zarządzie Isobar Polska