Święta oczami Fina Mattiego w reklamie Euroloan (wideo)
Firma pożyczkowa Euroloan (należy do Mash Polska) zachęca świąteczną kampanią do skorzystania z pożyczki po fińsku w formie limitu odnawialnego. Za kreację i strategię działań odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa.
Najnowszy spot przedstawia głównego bohatera – Fina Mattiego, który w tym roku postanowił niekonwencjonalnie (jak na Fina) spędzić Święta Bożego Narodzenia. Scenariusz spotu prezentuje mechanizm usługi poprzez metaforę z samouzupełniającym się koktajlem animowanego bohatera.
- Kontynuujemy propagowanie niestandardowej formy pożyczania pieniędzy, czyli limitu odnawialnego. Zdecydowaliśmy się tłumaczyć jego zalety za pomocą prostych mechanizmów pokazanych w zabawny sposób. Zależy nam na nawiązaniu dłuższych relacji z klientami - komentuje Grzegorz Kasprzyk, country marketing manager Mash Poland.
Kampanii towarzyszy promocja polegająca na odroczeniu spłaty o 100 dni od momentu skorzystania z pożyczki. W ten sposób Euroloan dodatkowo wspiera klientów w świątecznym okresie.
Działania obejmą telewizję, internet, komunikację digital OOH oraz formaty BTL (ulotki i plakaty). Spoty w wersjach 30s i 15s oraz 8-sekundowy bilboard sponsorski będą emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat i TVP oraz na kanałach tematycznych. Na potrzeby kampanii przygotowano również aktywności w social mediach. Całość działań potrwa do Świąt Bożego Narodzenia.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Euroloan jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Spark Foundry, Działania w Internecie powierzono agencji Bluerank.
Jedną z większych kampanii firma Euroloan prowadziła wiosną br.
Dołącz do dyskusji: Święta oczami Fina Mattiego w reklamie Euroloan (wideo)