Susan Hoffman z nagrodą św. Marka na tegorocznym Cannes Lions
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions podali, że podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions uhonorują Susan Hoffman, CCO agencji Wieden+Kennedy nagrodą Lion of St. Mark za całokształt pracy na rzecz kreatywności.
Firma Wieden+Kennedy rozpoczęła swoją działalność w 1982 roku, a jej pierwszym klientem była firma Nike. Susan Hoffman dołączyła do W+K jako pracownik nr 8 i spędziła ostatnie 40 lat na definiowaniu kultury agencji Wieden+Kennedy oraz wyznaczaniu poprzeczki dla doskonałości twórczej i przełomowej pracy.
Hoffman zajmowała kreatywne stanowiska kierownicze w różnych oddziałach agencji. Współtworzyła wiele zapadających w pamięć reklam, w tym Levi's Go Forth, Chryslera Born of Fire, Old Spice „ The Man Your Man Could Smell Like ”, „ Rewolucja ” Nike , „If you let me play”, „ Da Da Ding ” i wiele innych. Znalazła też czas na prowadzenie Wieden+Kennedy 12, pierwszej eksperymentalnej szkoły reklamy, która została uruchomiona w 2004 roku i wychowała jednych z najbardziej utytułowanych twórców od dekady.
Od 1982 roku firma W+K zdobyła 451 Lwów na Festiwalu Cannes Lions, w tym Grand Prix Mobile Lions 2022 za technologię Google „ Real Tone ” oraz Grand Prix Creative Effectiveness Lions za kampanię Nike „ Crazy Dreams ” w 2021 roku. Wieden+Kennedy Londyn zdobył także inauguracyjne Grand Prix Social & Influencer Lions w 2018 roku za epicką kampanię „ Nothing Beats a Londoner ”.
- Jesteśmy zachwyceni, że możemy wręczyć tegorocznego Lwa św. Marka pionierce w branży, Susan Hoffman. Susan odegrała kluczową rolę w rozwoju branży i kreatywności przez ostatnie czterdzieści lat, z imponującym dorobkiem, który odzwierciedla jej wyjątkową perspektywę i zdolność do kwestionowania status quo w celu wykorzystania kreatywności jako siły postępu dla ludzi, biznesu i społeczeństwo. Wspierała tak wielu innych na ich własnych ścieżkach twórczych i nie możemy się doczekać, aby powitać Susan na scenie, aby podzielić się swoją twórczą podróżą z publicznością Cannes Lions w czerwcu - powiedział Philip Thomas, prezes Lions.
- Trudno uwierzyć, że byłam pierwszą kobietą kreatywną w W+K. Ludzie pytają mnie, dlaczego wciąż tu jestem. Moja odpowiedź – Dan i David. Troszczyli się o ludzi i moc kreatywności, a nie siebie. Dawanie ludziom głosu było ich mantrą. Cytując Dana „Największą przewagą, jaką masz w tym biznesie, jest twój własny głos”. Ta wiara dała nie tylko mnie, ale wszystkim, którzy przeszli przez drzwi W+K, wsparcie i pewność siebie w odnalezieniu własnego głosu. Te różnorodne głosy są tym, co sprawia, że świetnie się pracuje. Dan i David przekazali nam pałeczkę, by inspirować więcej ludzi, aby to zrozumieli- skomentowała Susan Hoffman.
Susan Hoffman zostanie uhonorowana Lwem św. Marka na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Twórczości Cannes Lions. Wystąpi także na scenie w sesji scenicznej Lwa św. Marka, która odbędzie się w piątek 23 czerwca . Cannes Lions odbędzie się w dniach 19-23 czerwca w Cannes we Francji.
Dołącz do dyskusji: Susan Hoffman z nagrodą św. Marka na tegorocznym Cannes Lions