„Super Express” z akcją „ABC Pacjenta”
W poniedziałek ruszyła akcja „Super Expressu” (Murator), realizowana pod hasłem „ABC Pacjenta”. Przez cały tydzień na łamach dziennika ukazywać się będą artykuły poświęcone zdrowiu i prawom pacjenta.
Czytelnicy „Super Expressu” będą mogli dowiedzieć się m.in., jakie choroby zagrażają w pewnym wieku, gdzie nie kupować leków, opublikowany zostanie także m.in. kalendarz różnych badań i szczepień. Dodatkowo w ciągu całego tygodnia prowadzone będą dyżury lekarzy specjalistów (chorób wewnętrznych i onkologa).
Jako uzupełnienie akcji „ABC Pacjenta”, we wtorek do części nakładu „Super Expressu” zostanie dołączona kolejna z serii „Super Kolekcja” - książka „Prawa Pacjenta – interpretacja wyników badań”. Cena „Super Expressu” z książką wyniesie 3,99 złotych.
Wprowadzeniu książki do sprzedaży towarzyszy ogólnopolska kampania radiowa (Eska, Vox, Wawa, Złote Przeboje) oraz autopromocja w „Super Expressie” i w Super Express TV , w piśmie „ M jak Mama” oraz na stronach Se.pl. Akcja „ABC Pacjenta” promowana jest z kolei w samym „Super Expressie” oraz na Se.pl
Za kreację kampanii odpowiada dział komunikacji marketingowej dziennika.
Dołącz do dyskusji: „Super Express” z akcją „ABC Pacjenta”