Stefan Makowiecki: z TVN Media do Grupy Abstra
Do zespołu branded content Grupy Abstra dołączył Stefan Makowiecki, objął stanowisko agency sales managera. Do niedawna pracował jako starszy specjalista ds. sprzedaży w TVN Media. Do Abstra dołączyła również Julia Krup, która przeszła z Webtalk.
Stefan Makowiecki będzie odpowiadał za współpracę z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi. Do jego obowiązków należeć będzie także sprzedaż agencyjna i współpraca z brokerem Ad Tube i dystrybutorami filmowymi.
Makowiecki od 2014 roku był związany z TVN Media. Przez ostatnie trzy lata zajmował tam stanowisko starszego specjalisty ds. sprzedaży w sekcji sprzedaży kanałów tematycznych. Wśród jego obowiązków znajdowała się obsługa kluczowych domów mediowych w zakresie sponsoringu, lokowania produktu oraz projektów specjalnych na kanałach Premium TV oraz akcji digital.
Do jego klientów należeli m.in. Viacom, NC+, AXN, TV Puls czy Disney. Wcześniej przez cztery lata był związany z Multikinem, gdzie zajmował stanowisko sales managera w dziale new business oraz w dziale events.
Do działu branded content na stanowisko junior content creative strategist dołączyła również Julia Krup. Wcześniej przez rok była związana z agencją WebTalk, gdzie odpowiedzialna była za research w dziale strategii. Krup będzie wspierała prace zespołu w przygotowywaniu kompleksowych ofert i prezentacji dla klientów, zajmie się też researchem rynku i możliwościami wykraczania z ofertami Abstra poza YouTube. Julia Krup jest także studentką socjologii na Collegium Civitas.
Julia Krup
Po dołączeniu Stefana Makowieckiego i Julii Krup zespół kierowany przez Marka Myślickiego, branded content sales directora, liczy już 10 osób. Aktualnie dział podzielony jest na trzy sekcje: sales (pozyskiwanie nowych klientów i udziałem w przetargach);
client service (współpraca z partnerami, sekcja kierowana przez Sebastiana Pasuta, senior branded content managera; content service (tworzenie treści, kieruje nią Iga Łukawska, content creative manager).
Dołącz do dyskusji: Stefan Makowiecki: z TVN Media do Grupy Abstra