Staruszkowie komentują młodych w reklamach 7Days (wideo)
Pod hasłem „7Days. Następca drożdżówki” rozpoczęła się kampania reklamowa rogali 7Days (Chipita Poland). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction.
Kampania jest oparta na pięciu 20-sekundowych spotach, w których występuje troje bohaterów znanych z poprzednich kampanii 7Days oraz dwóch starszych panów, którzy oceniają styl życia i zwyczaje żywieniowe młodych ludzi oraz same promowane rogale, ostatecznie się do nich przekonując.
Reklamy podkreślają, że rogale 7Days są pożywne, a dzięki higienicznemu opakowaniu pozostają świeże, dlatego nadają się zarówno na śniadanie, jak i na kolację. Kampania jest skierowana do osób w wieku 18-24 lat.
Spoty będą emitowane w TVN, Polsacie oraz w kanałach tematycznych z oferty IDMnetu. Akcja potrwa minimum dwa miesiące.
Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, spoty wyreżyserowali Maria Zbąska i Kazimierz Zbąski, a wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Staruszkowie komentują młodych w reklamach 7Days (wideo)