SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako „następcy drożdżówki” (wideo)

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa wprowadzająca nowy produkt marki 7Days (należącej do Chipita Poland) - słodkie bułki 7Days Borseto. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction.

Reklamy 7Days Borseto pokazują troje młodych bohaterów, którzy z różnych powodów sięgają po te słodkie bułki, a każdy docenia ich inne walory. Spoty przekonują, że promowane bułki są wypiekane tradycyjną metodą z mąki z 4 zbóż, pozwalającą utrzymać naturalną świeżość i miękkość. Podsumowuje to hasło: „7Days Borseto - następca drożdżówki”.

7Days Borseto trafiły do sprzedaży w czterech wariantach smakowych: kakaowym, kremowym, jabłkowo-cynamonowym i z nadzieniem z owoców leśnych.


W ramach akcji - zaplanowanej od 10 października do 26 listopada - 15-sekundowe spoty są emitowane w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych (z oferty TVN, Polsatu i Atmediów).


Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction.

 

Dołącz do dyskusji: Słodkie bułki 7Days Borseto reklamowane jako „następcy drożdżówki” (wideo)

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dostaniesz od tego raka
sama chemia
odpowiedź
User
Piotr
Dokładnie, sama chemia. Drożdżówka rulezzz !!!
odpowiedź
User
eko
chemia w chemii
odpowiedź