SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w listopadzie

W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w listopadzie ub.r. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w listopadzie 2018 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2017 roku zmniejszyła się o 17,65 proc. i wyniosła 80 140 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 13,14 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 47 078 egz.

Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w listopadzie ub.r. wyniósł 36 889 egz. Zmniejszył się o 22,34 proc. - najbardziej w zestawieniu wszystkich tytułów.

Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 26 501 egz., po spadku o 22,12 proc.

Podium uzupełnia „Automobilista” (Automobilista), którego sprzedaż ogółem zmalała o 0,49 proc. do 6 264 egz.

Czwartą lokatę zajęło „Classic Auto” (Stratos Concept). Sprzedaż ogółem tego magazynu wyniosła 5 371 egz., po spadku o 3,68 proc.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 7,92 proc., a wynik „Auto Świata” poszedł w dół o 4,27 proc.

Wśród miesięczników jedyny wzrost, wynoszący 0,70 proc., miał tutaj „Auto-Moto”. Najwięcej stracił z kolei „Auto Świat Poradnik” - było to 9,25 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w listopadzie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cz
Brawo za aktualne okładki!
odpowiedź
User
Sz
Classic auto coraz większa słabizna
odpowiedź
User
czytelnick
Top Gear, kmh, V12, Cars... Polski rynek nie ma szczęścia do pism moto, poza auto światem i jemu podobnych. Czytam od roku classic auto, bo co innego? Z chęcią bym kupował pismo o nowościach w takiej szacie graficznej. Takie jak kiedyś kmh, które jednak konało dość długo i w końcu wyzionelo ducha.
odpowiedź