Duży spadek sprzedaży „Twojego Stylu” w sierpniu. „Zwierciadło” na podium
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Avanti”, a na czele spadków znalazła się „Grazia” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2017 roku wyniosła 175 164 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do sierpnia 2016 roku pismo to zanotowało spadek o 16,47 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Oczko niżej uplasowały się „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), które awansowały z miejsca trzeciego. Sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 80 454 egz., po wzroście o 5,46 proc.
Z czwartej na trzecią pozycję awansował magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Jego średnia sprzedaż ogółem w sierpniu br. uplasowała się na poziomie 77 304 egz., po wzroście o 5,84 proc.
Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Avanti” (Agora), awansujący z miejsca 9. na 8. Jego wynik zwiększył się o 16,30 proc. do 59 865 egz.
Z kolei najwięcej - 30,55 proc. - straciła „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), której wynik wyniósł 33 181 egz. W zestawieniu spadła ona z lokaty 10. na 11. - ostatnią.
W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 49,93 proc.) pochwalić się mogło „Elle” (Grupa Burda).
Z kolei w tym ujęciu jedyny spadek odnotował magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness” (Edipresse Polska) - było to 17,48 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: Duży spadek sprzedaży „Twojego Stylu” w sierpniu. „Zwierciadło” na podium