„Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie umocnił się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej stracił „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2019 roku wyniosła 83 326 egz. W porównaniu do października 2018 roku zmniejszyła się o 2,14 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 38 560 egz. Tytuł ten odnotował spadek wynoszący 19,28 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 19,95 proc. do 36 852 egz.
W październiku 2019 roku w porównaniu do września 2019 roku wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej też stracił „Mam Ogród”.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” umacnia się na pozycji lidera. „Mam Ogród” najbardziej w dół