„Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej
Liderem pod względem średniej sprzedaży w kioskach w sierpniu br. był „Fakt”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Rzeczpospolita”. Z kolei najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w sierpniu 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 250 221 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 6,34 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,83 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 121 564 egz., notując spadek o 7,32 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,34 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.
Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała w ciągu roku o 24,75 proc. i wyniosła 67 765 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 67,83 proc.
Największym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych pochwalić się mogła „Rzeczpospolita” (Gremi Media), której średni wynik poszedł do góry o 4,42 proc. do 7 799 egz. Tytuł ten w zestawieniu był szósty.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.
Dołącz do dyskusji: „Fakt” liderem sprzedaży kioskowej w sierpniu. „Rzeczpospolita” zyskała najwięcej