SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I półroczu, „Wprost” o 27 proc. w dół

W pierwszym półroczu 2017 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na czele spadków znalazł się „Wprost”.

Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 126 512 egz. Było to o 4,05 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga była „Polityka” (Polityka). Jej wynik sprzedażowy zmniejszył się o 5,09 proc. do 113 755 egz.

Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszym półroczu br. wyniosła 100 480 egz., po spadku o 11,66 proc.

Oczko niżej znalazł się tygodnik „W Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 66 567 egz., po spadku o 8,72 proc. Tygodnik ten od końca lipca br. ponownie ukazuje się ze skróconą nazwą „Sieci”. Wynika to z wydanego wyroku Sądu Apelacyjnego w Warszawie w procesie wytoczonym wydawcy przez Gremi Media.

Czołową piątkę zamyka konkurencyjny tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), którego średni wynik poszedł w dół o 20,48 proc. do 44 809 egz.

Siódmy był tygodnik „Fakty i Mity” (Błaja News), który kontrolowany jest przez ZKDP od października ub.r. Jego średni wynik w pierwszym półroczu br. wyniósł 27 024 egz.

Kolejną lokatę zajął „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), który pochwalić się mógł jedynym wzrostem, wynoszącym 13,84 proc. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 23 270 egz.

Największy spadek odnotował z kolei „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego wynik wyniósł 19 188 egz., czyli mniej o 26,55 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten w rankingu spadł z miejsca 7. na 9.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Tylko „Tygodnik Powszechny” ze wzrostem sprzedaży w I półroczu, „Wprost” o 27 proc. w dół

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Javelin
Pomagam.pl/Powstanie1944
odpowiedź
User
xawery
1. Pierwsza Angora z nakładem 2-krotnie wyższym niż drugi z kolei, czy wyższym niż drugi i trzeci razem wzięte. 2. Wzrost Tygodnika Powszechnego świadczy o tym, że część populacji wierzącej nie chce w katolicyzmie narodowego sosu...
odpowiedź
User
Nemo
Nie wierzę i czytam TP od lat.
1. Pierwsza Angora z nakładem 2-krotnie wyższym niż drugi z kolei, czy wyższym niż drugi i trzeci razem wzięte. 2. Wzrost Tygodnika Powszechnego świadczy o tym, że część populacji wierzącej nie chce w katolicyzmie narodowego sosu...
odpowiedź