Spot Pekao „Bierz życie za rogi" najlepsza reklamą w sektorze bankowym
Reklama z kampanii Pekao „Bierz życie za rogi” z udziałem Sebastiana Kawy została wybrana najlepszym bankowym spotem reklamowym w plebiscycie Złoty Bankier.
Reklama Banku Pekao przygotowana w ramach kampanii „Bierz życie za rogi” kręcona w RPA zdobyła najwięcej głosów i została nagrodzona statuetką Złotego Bankiera. Sebastian Kawa promuje w kampanii flagową ofertę Pekao - Konta Przekorzystnego z Kontem Oszczędnościowym.
– Sebastian Kawa to niewątpliwie osoba, która śmiało bierze życie za rogi. Intencją naszej reklamy z jego udziałem było zainspirowanie odbiorców, aby podobnie jak nasz pilot, bez wahania czerpali z możliwości, jakie daje życie. My możemy im to ułatwić poprzez nasze produkty, np. przez odkładanie środków na realizację planów na koncie oszczędnościowym i korzystanie z bezpłatnego konta osobistego – mówi Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu Banku Pekao.
Sebastian Kawa w reklamach Banku Pekao
Reklama z Sebastianem Kawą emitowana była w lutym i marcu br. w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach. W ramach kampanii „Bierz życie za rogi” motyw z Sebastianem Kawą pojawił się także w social media oraz w reklamie radiowej, internetowej i outdoorowej – w tym w lokalizacji w samym centrum Warszawy, na budynku Hotelu Metropol.
Za kreację kampanii reklamowych banku odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe – agencja Sales & More S.A., za materiały reklamowe do kampanii digital – agencja SPOT AND DOT, za social media – Performance Media oraz ProziPix, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Fullsix Media. Film wyreżyserował Maciej Kowalczuk, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano.
Do tej pory w kampanii Banku Pekao „Bierz życie za rogi” wzięli udział alpinista Andrzej Bargiel, miłośniczka wspinaczki wysokogórskiej Miłka Raulin, podróżnik Marcin Mossakowski i wokalistka Barbara Wrońska.
Złoty Bankier to konkurs organizowany od lat przez redakcje Pulsu Biznesu i Bankier.pl we współpracy z partnerami merytorycznymi – Kantar TNS i Obserwatorium.biz. W konkursie są m.in. trzy kategorie, w których zwycięzców wyłaniają internauci poprzez głosowanie na stronie internetowej plebiscytu: za działania w mediach społecznościowych, CSR oraz spot reklamowy. Głosowanie stanowi 60 proc. wagi wyniku końcowego. Pozostałe 40 proc. przyznają komisje składające się z ekspertów z poszczególnych dziedzin.
Dołącz do dyskusji: Spot Pekao „Bierz życie za rogi" najlepsza reklamą w sektorze bankowym