Spar uruchomił nową stronę internetową. Pierwszy krok do e-commerce?
Sieć sklepów Spar uruchomiła nową stronę internetową. Jej wygląd wskazuje na przygotowania marki do przyszłego wejścia w e-commerce.
Nowa strona sieci franczyzowej Spar zyskała prostą, intuicyjną nawigację, poszczególne podstrony wczytują się szybciej. Wdrożona została synchronizacja z wewnętrznymi systemami informatycznymi sieci Spar - zabieg miał na celu optymalizację pracy z danymi, wprowadzanymi obecne w jednym miejscu.
Odświeżona została szata graficzna, stronę zoptymalizowano pod kątem użyteczności (ulepszono m.in. strukturę strony, dzięki czemu dostęp do informacji jest szybszy i łatwiejszy) oraz intuicyjności nawigacji.
Na stronie działa także blog kulinarny, który jest rozszerzeniem realizowanych już przez SPAR działań w obszarze kulinariów w gazetce promocyjnej i na Facebooku. Na blogu można znaleźć przepisy z wykorzystaniem produktów z sieci Spar.
Stronę zoptymalizowano także pod kątem korzystania na różnych urządzeniach (technologia Responsive Web Design) dzięki czemu wyświetla się w odpowiednim formacie niezależnie od wielkości i rozdzielczości ekranu.
Spar chce wejść w e-commerce
Na swojej nowej stronie internetowej Spar wzmocnił ekspozycję ofert promocyjnych produktów, co może nieoficjalnie wskazywać, że sieć jest zainteresowana wejściem w obszar handlu internetowego. Jak czytamy w komunikacie prasowym przesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl, "Spar analizuje dostępne na rynku rozwiązania pod kątem uruchomienia takiej usługi dla konsumentów".
Spar Polska rozpoczęła działalność w 1996 roku, obecnie na terenie całego kraju działa 250 placówek sieci. Sklepy należą do Grupy Kapitałowej Bać-Pol. Spar działa w 48 krajach, m.in. w Niemczech, Czechach czy na Węgrzech. W 2017 roku sieć odnotowała na polskim rynku ponad 1,17 mld obrotów.
Dołącz do dyskusji: Spar uruchomił nową stronę internetową. Pierwszy krok do e-commerce?