„#sorayabodychallenge” - youtuberki w kampanii Soraya Body Diet 24
Ruszyła akcja „#sorayabodychallenge” promująca markę Soraya Body Diet 24 (należącą do Orkla Care). W kampanii biorą udział youtuberki Andziaks i The Oleskaa. Za przygotowanie i realizację projektu odpowiadają The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
W kampanii promowane są nowe produkty z linii kosmetyków do specjalistycznej pielęgnacji ciała Soraya Body Diet 24: Antycellulit Antyglikacja. Do udziału w tej akcji zaproszono dwie youtuberki: Andziaks i The Oleskaa, które wspierają wyzwanie „#sorayabodychallenge” i podają swoje rady na walkę z cellulitem.
Akcja #sorayabodychallenge wspierana jest kampanią reklamową, za której przygotowanie i realizację odpowiadają agencja The Digitals, dom mediowy UM (grupa IPG Mediabrands) oraz Mediabrands Social.
W ramach działań niestandardowych Soraya realizuje konkurs, w którym zachęca kobiety do wrzucania lifehacków (wypróbowanych sposobów, które w połączeniu ze skutecznością produktów Soraya Body Diet 24 Antycellulit Antyglikacja, pomogą zredukować cellulit i ujędrnić ciało) do serwisów socialmediowych w postaci zdjęć (lifehack&opakowanie Soraya BodyDiet24) razem z hashtagiem #SorayaBodyChallenge). Główną nagrodą w konkursie będzie profesjonalna sesja w magazynie „Avanti”.
Kampania internetowa obejmuje takie m.in. serwisy jak: Player.pl, Gazeta, Onet oraz radio OpenFM. Wykorzystano formaty display oraz wideo. Akcja reklamowa prowadzona jest także w kilkunastu wybranych tytułach prasowych (m.in. „Gala”, „Glamour”, „Wysokie Obcasy”, „Party”, „Be Active”).
Działania reklamowe potrwają do końca czerwca br. Wartość budżetu nie została podana.
Dołącz do dyskusji: „#sorayabodychallenge” - youtuberki w kampanii Soraya Body Diet 24