SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Somersby Wild Berries 0,0% reklamowane w telewizji

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa bezalkoholowej nowości Carlsberg Polska - Somersby Wild Berries 0,0%. Działania przygotowały Grey i Initiative.

Nowy bezalkoholowy wariant Somersby wszedł na rynek w marcu. To orzeźwiający i delikatnie słodki mix piwny o smaku owoców leśnych.

W nowej reklamie marka zaprasza do swojego świata pełnego optymizmu i pozytywnej energii.

Spot emitowany jest od 4 maja w głównych ogólnopolskich kanałach telewizyjnych oraz w stacjach tematycznych. Można go również oglądać na kanale marki na YouTube.

Za przygotowanie tej 15-sekundowej reklamy odpowiada agencja Grey. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

Dołącz do dyskusji: Somersby Wild Berries 0,0% reklamowane w telewizji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl